  • 1. Data: 2013-08-23 15:26:34
    Temat: Lokaty walutowe w BZWBK
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Wszedłem sobie na swoje konto walutowe Euro24 w banku BZWBK i
    sprawdziłem oprocentowanie swojej miesięcznej lokaty w euro.
    Prawdę mówiąc, szczęka mi opadła: 0,06% - takiego oprocentowania jeszcze
    nie widziałem!
    Z lokaty ponad 1500 EUR bank naliczył mi 6 eurocentów odsetek, a z tego
    2 eurocenty zabrał Belka.
    Jeśli ktoś ma w tym banku podobną lokatę, to radzę się nią
    zainteresować.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2013-08-23 16:05:22
    Temat: Re: Lokaty walutowe w BZWBK
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Prawdę mówiąc, szczęka mi opadła: 0,06% - takiego oprocentowania jeszcze
    > nie widziałem!
    >
    > Z lokaty ponad 1500 EUR bank naliczył mi 6 eurocentów odsetek, a z tego
    > 2 eurocenty zabrał Belka.

    Walut juz nie ma w Polsce gdzie trzymac, w zwiazku z ogolna sytuacja wzrasta
    atrakcyjnosc trzymania gotowki w domu. Rozwiazanie uznawane za przestarzale z kazdym
    rokiem odkrywa nowe zalety :)

  • 3. Data: 2013-08-23 16:27:53
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-08-23 16:05, Glaukon pisze:

    > Walut juz nie ma w Polsce gdzie trzymac, w zwiazku z ogolna sytuacja wzrasta
    atrakcyjnosc trzymania gotowki w domu. Rozwiazanie uznawane za przestarzale z kazdym
    rokiem odkrywa nowe zalety :)

    Brak opłaty za konto, np. ;)

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 4. Data: 2013-08-23 21:05:53
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 23 Aug 2013 16:27:53 +0200, J_K_K napisał(a):

    atrakcyjnosc trzymania gotowki w domu. Rozwiazanie uznawane za przestarzale z kazdym
    rokiem odkrywa nowe zalety :)

    > Brak opłaty za konto, np. ;)

    A co najważniejsze, środkom nie grozi cypryzacja!

  • 5. Data: 2013-08-23 21:08:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Aug 2013 15:26:34 +0200, Chris94 napisał(a):
> [...]
    > sprawdziłem oprocentowanie swojej miesięcznej lokaty w euro.
    > Prawdę mówiąc, szczęka mi opadła: 0,06% - takiego oprocentowania jeszcze

    Zapraszam do PKO BP, tam zobaczysz i nizsze :-)

    > Z lokaty ponad 1500 EUR bank naliczył mi 6 eurocentów odsetek, a z tego
    > 2 eurocenty zabrał Belka.

    Najwyrazniej polskie banki nie potrafia zarabiac na walutach.

    No ale dlatego sie bralo kredyty w walucie, ze oprocentowanie bylo
    niskie ...

    J.

  • 6. Data: 2013-08-23 21:30:46
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Wystarczy by rzad nakazal orlenowi sprzedawac paliwo od jutra po 20 zl i tak samo gaz
    z pgnig i za chwile masz inflacje dwucyfrowa i trzymanie w domu konczy sie cyprem.
    Dlatego trzymanie w domu tylko PLN to duze ryzyko.

  • 7. Data: 2013-08-23 22:04:38
    Od: Glaukon <r...@g...com>

> [...]
    gaz z pgnig i za chwile masz inflacje dwucyfrowa i trzymanie w domu konczy sie
    cyprem. Dlatego trzymanie w domu tylko PLN to duze ryzyko.

    Zobacz temat watku. O trzymaniu w domu PLN nikt tu do tej pory nie wspominal. Powoli
    bezpieczniejsze robi sie trzymanie srodkow w domu niz w banku :)

  • 8. Data: 2013-08-24 00:14:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Aug 2013 12:30:46 -0700 (PDT), Konfabulator napisał(a):
> [...]
    > zl i tak samo gaz z pgnig i za chwile masz inflacje dwucyfrowa i
    > trzymanie w domu konczy sie cyprem. Dlatego trzymanie w domu tylko

    A w czym w takim wypadku lepsze jest trzymanie w banku ?

    J.

  • 9. Data: 2013-08-24 07:02:03
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Ale ja nie sugeruję by trzymać cokolwiek w złodziejskich bankach. Ja tylko sugeruję
    podzielić kasę na np. dziesięć części i jedna część w pln, druga w usd, trzecia w
    jpy, czwarta w zloto, piata w srebro, szosta w znaczki pocztowe, siodma w antyki itd
    itd itd. Niby to oczywiste, ale czesto slysze o znowu popularnej metodzie zaszywania
    gotowki w materac, a robienie tego samego co inni raczej nigdy sie nie sprawdza,
    wrecz przeciwnie, bo zawsze jakis cwaniak sprobuje to wykorzystac.

  • 10. Data: 2013-08-24 12:42:39
    Od: Glaukon <r...@g...com>

> [...]
    wrecz przeciwnie, bo zawsze jakis cwaniak sprobuje to wykorzystac.

    Owszem, jest to powiedzonko o taksowkarzu doradzajacym wejscie w akcje, problem w
    tym, ze to powiedzonko najczesciej mowi jedna fryzjerka do drugiej fryzjerki, czyli
    osoby kompletnie nieswiadome, ze ich status na rynku nie rozni sie od statusu
    taksowkarza. Albo jeszcze inaczej: co zrobic, jesli fryzjerka ci radzi sprzedawac
    akcje, bo uslyszala od taksowkarza, ze trzeba kupowac.