  • 1. Data: 2005-02-16 10:48:07
    Temat: Lokata Plus VW
    Od: "Kipek" <k...@n...pl>

    witam,
    zalozylem przed chwila lokate plus ze stalym oprocentowaniem i jest maly
    zonk...

    lokata otrzymala status aktywnej ale w polu oprocentowanie mam cos takiego:
    " Oprocentowanie: -99999 % " ???!!!

    czy mam sie martwic?

  • 2. Data: 2005-02-16 11:10:20
    Temat: Re: Lokata Plus VW
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kipek napisał:

> [...]
    > zonk...
    >
    > lokata otrzymala status aktywnej ale w polu oprocentowanie mam cos takiego:

    To juz koniec. Przykro mi stary.

    Bartol

  • 3. Data: 2005-02-16 11:16:53
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Bartol Partol said the following On 2005-02-16 12:10:
    [...]

    > To juz koniec. Przykro mi stary.

    Niestety. -99999 to jest ponad -270 % dziennnie. Za parę godzin nic z
    tej kasy nie zostanie.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 4. Data: 2005-02-16 11:29:32
    Od: "Kipek" <k...@n...pl>

    > Niestety. -99999 to jest ponad -270 % dziennnie. Za parę godzin nic z tej
    > kasy nie zostanie.

    ha ha ha :PP

    to widze ze nikt inny sie "z takim" oprocentowaniem nie spotkal?

  • 5. Data: 2005-02-16 11:30:57
    Od: "Kipek" <k...@n...pl>

    juz poprawili jest 5,7 :]]

  • 6. Data: 2005-02-16 11:35:33