  • 1. Data: 2005-07-13 20:48:04
    Temat: Limit wypłat w Inteligo
    Od: Pawel Korobczak <P...@p...onet.pl>

    Przepraszam za banalne pytanie, ale potrzebuję dla znajomego szybkiej
    odpwoedzi:

    czy można w Inteligo zwiększyć sobie (np. jednorazowo) limit wypłat na
    kartę? A może da się wyciągnąć w POSie w PKOBP większą ilość gotówki niż
    limit karty?

    Czekam na odpowiedź i z góry dziękuję.
    Tymczasem idę studiować stronę Inteligo.

    pzdrw
    PK

  • 2. Data: 2005-07-13 20:49:26
    Temat: Re: Limit wypłat w Inteligo
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Pawel Korobczak wrote:
    > Przepraszam za banalne pytanie, ale potrzebuję dla znajomego szybkiej
    > odpwoedzi:
    >
    > czy można w Inteligo zwiększyć sobie (np. jednorazowo) limit wypłat na
    > kartę?

    Tak.

    > może da się wyciągnąć w POSie w PKOBP większą ilość gotówki
    > niż limit karty?

    Nie.

    Ps. cześć :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-07-13 20:54:17
    Od: Pawel Korobczak <P...@p...onet.pl>

    Glenn napisał(a):
    > Pawel Korobczak wrote:

    Złoto jesteś, nbie dziewczyna :)

    > Tak.

    Jak to zrobić? Dzwoniąc na ichnią inteligolinkę?

    > Ps. cześć :-)

    No cześć :)

    Napisz do mnie na korobczak(at)gmail.pl

    pzdrw
    PK

  • 4. Data: 2005-07-13 20:56:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jak to zrobić? Dzwoniąc na ichnią inteligolinkę?

    Tak. Coś mi się majaczy, że przez net też mozna, ale nie jestem pewna. może
    ktos potwierdzi/zaprzeczy zanim sie zaloguję i sprawdzę.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-07-13 21:00:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Glenn wrote:

    > Tak. Coś mi się majaczy, że przez net też mozna, ale nie jestem
    > pewna. może ktos potwierdzi/zaprzeczy zanim sie zaloguję i sprawdzę.

    Nie widzę w necie takiej opcji. Czyli telefon :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-07-13 21:07:35
    Od: Pawel Korobczak <P...@p...onet.pl>

    Glenn napisał(a):

    > Nie widzę w necie takiej opcji. Czyli telefon :-)

    OK. Znajomy już dostał cynk i ma sprawdzić :)

    Na stronie nic się nie da dowiedzieć, jak ktoś z zewnątrz. Może gdzieś
    jest, ale raczej dobrze schowane ;)

    pzdrw
    PK

  • 7. Data: 2005-07-13 21:30:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Pawel Korobczak napisał(a):

    > Na stronie nic się nie da dowiedzieć, jak ktoś z zewnątrz. Może gdzieś
    > jest, ale raczej dobrze schowane ;)

    Jest w najbardziej oczywistych miejscach, czyli:

    inteligo.pl -> oferta dla ciebie -> karty

    inteligo.pl -> pomoc -> FAQ -> karty i bankomaty

    czy możesz zaproponować jeszcze bardziej intuicyjne miejsce?

  • 8. Data: 2005-07-13 21:38:35
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > Pawel Korobczak napisał(a):
    >
    > czy możesz zaproponować jeszcze bardziej intuicyjne miejsce?

    infolinia??

    a znalazłem tam ciekawą rzecz

    pkt 32 FAQ do Karty i Bankomaty

    "Minimalna kwota wypłaty w bankomatach PKO Banku Polskiego wynosi 20
    PLN,..."

    przyznam się, że do tej pory widziałem w bankomatach PKO BP najniższą
    wartość - 50 PLN... no to jak 20 czy 50?
    a może są bankomaty i "bankomaty"?

  • 9. Data: 2005-07-13 21:45:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    kolomolo napisał(a):

    > przyznam się, że do tej pory widziałem w bankomatach PKO BP najniższą
    > wartość - 50 PLN... no to jak 20 czy 50?
    > a może są bankomaty i "bankomaty"?

    E tam, ja tam 20 widzę w 95%, pozostałe to te przypadki, kiedy 20
    chwilowo zabrakło. Sprawdzane na Śląsku, w Małopolsce, w Stolycy i wielu
    innych miejscach...

  • 10. Data: 2005-07-13 21:45:51
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > kolomolo napisał(a):
    >

    > E tam, ja tam 20 widzę w 95%, pozostałe to te przypadki, kiedy 20
    > chwilowo zabrakło. Sprawdzane na Śląsku, w Małopolsce, w Stolycy i wielu
    > innych miejscach..

    to na wschodzie chyba brakuje banknotów 20 PLN ;)