  • 1. Data: 2003-05-06 22:39:09
    Temat: Limit VE mB
    Od: "Hubbard" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    jak myślicie, czy jest szansa aby karty VE mB zyskały funkcjonalność taką
    jak Multi (chodzi głównie o zwiększenie limitu na wypłaty)?
    Dla mnie jest to największy "-" tego banku.
    Hubbard

  • 2. Data: 2003-05-07 09:16:58
    Temat: Re: Limit VE mB
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 7 May 2003 00:39:09 +0200 "Hubbard" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Witam,
    > jak my?licie, czy jest szansa aby karty VE mB zyska?y funkcjonalno?ae tak?
    > jak Multi (chodzi g?ównie o zwi?kszenie limitu na wyp?aty)?
    > Dla mnie jest to najwi?kszy "-" tego banku.

    Myslimy, ze w ciagu paru najblizszych miesiecy mBank wprowadzi takie
    karty jak teraz proponuje Multi - bedzie mozna samemu ustalac limit (w
    granicach dozwolonych przez Bank) na zakupy, bankomaty itd.

    Szymon

  • 3. Data: 2003-05-07 09:21:11
    Od: "Marcin Lubojanski" <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podajacy sie za Szymon Marjanski<s...@p...onet.pl>
    nagryzmolil(a) w news:0kjhbvc12psmbvphu2qa9gghkt13hlstp5@4ax.com:

    > Myslimy, ze w ciagu paru najblizszych miesiecy mBank wprowadzi takie
    > karty jak teraz proponuje Multi - bedzie mozna samemu ustalac limit (w
    > granicach dozwolonych przez Bank) na zakupy, bankomaty itd.

    Moze zrobia tez w koncu mozliwosc zmiany pinu?? (na KK juz jest)
    Fajnie by bylo miec tez karte ze zdjeciem (KK tylko dla tego nie wezne)

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojanski
    --
    interesujesz sie turystyka? zapraszam na moje strony:
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2003-05-07 10:22:12
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 7 May 2003 11:21:11 +0200 "Marcin Lubojanski"
    <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl> wrote:

    > Moze zrobia tez w koncu mozliwosc zmiany pinu?? (na KK juz jest)
    > Fajnie by bylo miec tez karte ze zdjeciem (KK tylko dla tego nie wezne)

    Zmiana PINu tez pewno bedzie - nowa karta debetowa Multi to ma. Nie
    wiem, czy mozna miec zdjecie (mi sie to nie podoba).