  • 1. Data: 2013-10-10 07:42:26
    Temat: Lenin wiecznie żywy
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Schowajcie bracia swoje dobra (do skarpety), bo władza ich chce.

    http://finanse.wp.pl/kat,1033737,title,Nominowana-na
    -szefa-Fed-Janet-Yellen-obiecuje-prace-na-rzecz-zatr
    udnienia,wid,16060460,wiadomosc.html?ticaid=11174f

    "Nominowana na szefa Fed Janet Yellen obiecuje pracę na rzecz zatrudnienia

    10.10. Waszyngton (PAP) - Rezerwa Federalna musi służyć wszystkim
    Amerykanom; musimy robić więcej dla uzdrowienia gospodarki, a zwłaszcza
    tych, którzy ucierpieli na recesji - powiedziała nominowana w środę
    przez prezydenta USA na szefową Fed Janet Yellen."

    Niby czarny, a czerwony...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-10-10 08:06:46
    Temat: Re: Lenin wiecznie żywy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sqlwiel wrote:
> [...]
    > tych, którzy ucierpieli na recesji - powiedziała nominowana w środę
    > przez prezydenta USA na szefową Fed Janet Yellen."

    w przciwienstwie do naszego

    nasz niby czerwony a jednak bardziej kojarzy mi sie z czarnym mundurem.