  • 1. Data: 2002-02-02 09:23:32
    Temat: LGnet-odsetki na netKoncie
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Tak sobie patrze na historie rachunku netKonto i nie widzę naliczonych
    odsetek za styczeń. :(
    Macie cos podobnego, czy tylko mnie traktuja na "specjalnych zasadach".

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-02 13:20:53
    Temat: Re: LGnet-odsetki na netKoncie
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Tak sobie patrze na historie rachunku netKonto i nie widzę naliczonych
    > odsetek za styczeń. :(
    > Macie cos podobnego, czy tylko mnie traktuja na "specjalnych zasadach".

    Też mam tak. Ale zauważyłem, że dopisują %% nie na koniec m-ca, ale w innym
    terminie, np. u mnie było to gdzieś w okolicach 5..8 w kolejnych m-cach, od
    listopada ub.r. Sprawdż w jakim dniu były ostatnio dopisane :)
    pozdr.,

  • 3. Data: 2002-02-02 13:42:22
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Też mam tak. Ale zauważyłem, że dopisują %% nie na koniec m-ca, ale w innym
    > terminie, np. u mnie było to gdzieś w okolicach 5..8 w kolejnych m-cach, od
    > listopada ub.r. Sprawdż w jakim dniu były ostatnio dopisane :)

    Ojej... b.przepraszam, to co wyżej to dot. innego banku!
    Dla pewności, już po wysłaniu posta, sprawdziłem w LGnet... i rzeczywiście jest
    tak jak u Ciebie: brak %% za styczeń!
    :(
    zd.

  • 4. Data: 2002-02-02 13:48:42
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    > Dla pewności, już po wysłaniu posta, sprawdziłem w LGnet... i rzeczywiście
    jest
    > tak jak u Ciebie: brak %% za styczeń!
    > :(

    Hmm... u mnie w historii rachunku tez nie ma pozycji "kapitalizacja
    odsetek", ale dopisali (bo mialem okragla sumke, a teraz jest pare groszy
    wiecej :-) ) Wiec moze po prostu ich system nie uwzglednia dopisywania % w
    historii rach. ???

    J.

  • 5. Data: 2002-02-02 14:06:08
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    jesli masz tam okragla sume - na netkombo - to odsetek nie ma na koniec
    miesiaca - tylko na nastepny dzien po ich wyplacie

  • 6. Data: 2002-02-02 14:11:21
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl_________> napisał w wiadomości
    > jesli masz tam okragla sume - na netkombo - to odsetek nie ma na koniec
    > miesiaca - tylko na nastepny dzien po ich wyplacie

    Mam na netkoncie.

  • 7. Data: 2002-02-02 15:55:28
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    "Aleksander W. Oleszkiewicz" wrote:

    > Uwzględnia bo w grudniu było:
    > 31/12/2001 KAPITAL.ODSETEK-MA 3.69
    >
    > A w styczniu nie ma :-(

    A u mnie jest: Uzgodniona 31/1/2002 KAPITAL.ODSETEK-MA
    1.59 :-))

    Szczęściarz jakiś jestem czy co?

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2002-02-03 12:55:33
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Tak sobie patrze na historie rachunku netKonto i nie widzę naliczonych
    > odsetek za styczeń. :(
    > Macie cos podobnego, czy tylko mnie traktuja na "specjalnych zasadach".
    >
    > Pozdrawiam

    Jeszcze wczoraj w historii rachunku netKonta nie miałem odsetek za styczeń,
    mało tego był już zaksięgowany przelew wykonany 1.02.2002.
    Dziś - po konserwacji systemu - a może po TYM POŚCIE już widzę naliczone w
    dniu 31.01.2002 odsetki za styczeń - i co ciekawe, są przed wcześniej
    zaksięgowanym przelewem.

    Zatem wychodzi na to, że grupa pbb pomaga bankom w zachowaniu uczciwości.
    :))

    Pozdrowionka dla wszystkich.
    bye

  • 9. Data: 2002-02-04 07:44:16
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > Dziś - po konserwacji systemu - a może po TYM POŚCIE już widzę
    naliczone w
    > dniu 31.01.2002 odsetki za styczeń - i co ciekawe, są przed wcześniej
    > zaksięgowanym przelewem.

    Tez juz je widze. :-)

    > Zatem wychodzi na to, że grupa pbb pomaga bankom w zachowaniu uczciwości.
    :-)))