  • 1. Data: 2004-09-15 14:01:52
    Temat: Który OFE wybrać?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    To pytanie byłoby pewnie najlepiej zadać jasnowidzowi, ale myślę, że tutaj
    również mogę liczyć na pewne porady. W zasadzie zastanawiam się nad ING NN
    oraz CU. Jeśli chodzi o stopę zwrotu na przestrzeni 36 mcy, to wg. danych z
    http://emerytury.onet.pl/ najlepiej wypada ten pierwszy, ale co tak naprawdę
    należy wziąć pod uwagę i czy stopa zwrotu jest tutaj najważniejsza? Co
    sądzicie o ING NN oraz CU?

    --
    chairon

  • 2. Data: 2004-09-15 14:40:37
    Temat: Re: Który OFE wybrać?
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "chairon", używający adresu <c...@i...SKASUJ-TO.pl>
    napisał:
> [...]
    > pierwszy, ale co tak naprawdę należy wziąć pod uwagę i czy stopa
    > zwrotu jest tutaj najważniejsza? Co sądzicie o ING NN oraz CU?

    Oczywiscie wybor nalezy do Ciebie, ja sie zapisalem do CU, moja lepsza
    polowa do ING NN (dywersyfikacja?) lecz obserwujac to co sie dzieje na tym
    rynku mam wrazenie, ze duzi sa jacys tacy przerosnieci i ociezali, wlasciwie
    jedyne co slychac dobrego od nich, to to, ze maja najwieksze udzialy w
    rynku. Natomiast jest kilka lepszych, mniejszych OFE, ktore obecnie wykazuja
    sie duza dynamika i przynosza wiekszy zysk przyszlym emerytom (wzrost
    wartosci jednostki) - jednakze jak to bedzie wygladac za 10, 15 czy nawet
    40la, ktoz to moze wiedziec? Wybierz taki, ktorego mozesz obdarzyc
    najwiekszym zaufaniem, ewentulanie, jesli lubisz dreszczyk emocji, to jakis
    maly ale za to bardziej dynamicznie dzialajacy na rynku. Na koncu i tak kasa
    pewnie pojdzie do ZUS'u a tam sie ostatnio wszystko dziwnie rozplywa ;)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia