  • 1. Data: 2003-05-24 14:21:31
    Temat: Koszty przelewów
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Witam

    Od czego zależą koszty przelewu? Tzn. chciałbym wykonać przelew z Anglii do
    Polski ale np. dowiedziałem się że od sumy 5 funtów będzie to 15 funtów!!

    Robert

  • 2. Data: 2003-05-24 21:01:53
    Temat: Re: Koszty przelewów
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    Robert z Łodzi wrote:
> [...]
    >
    > Od czego zależą koszty przelewu? Tzn. chciałbym wykonać przelew z
    > Anglii do Polski ale np. dowiedziałem się że od sumy 5 funtów będzie

    m.in od kosztów banku zagranicznego (banku korespondenta polskiego banku)
    --
    "there is always music in the air" Dale Cooper (special agent FBI) from
    "Twin Peaks"