  • 1. Data: 2002-09-04 08:56:42
    Temat: Konto w zagranicznym banku
    Od: p...@p...onet.pl

    Pewno to pytanie pojawiało się już wielokrotnie także z góry przepraszam, ale
    nie mam dostępu do archiwów jeśli w ogóle takowe są:

    1. Jak wygląda w tej chwili sprawa założenia konta bankowego przez firmę za
    granicą? Chodzi dokładnie o wspólne konto dwóch firm do ich wzajemnych
    rozliczeń.

    Wiem, że od 1 października przepisy mają się zmienić na dużo liberalniejsze,
    ale jak wygląda sytuacja na chwilę obecną? Potrzeba jakiś specjalnych zezwoleń?
    Są jakieś ograniczenia? Jak wygląda sprawa przelewów pięniędzy na/z tego konta?
    Jak w ogóle wygląda sprawa z takim kontem dla dóch firm? Na co trzeba zwrócić
    uwagę? Są jakieś haczyki?

    Proszę o odpowiedź lub informację gdzie mogę znaleźć odpowiedzi na te pytania.
    Jakieś strony internetowe z przepisami?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam,

    Paweł.