  • 1. Data: 2006-03-06 15:46:16
    Temat: Konto bankowe
    Od: "MARIO" <m...@t...pl>

    W jakim banku najkorzystniej w tej chwili wygląda utrzymanie konta
    bankowego...?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2006-03-06 15:48:21
    Temat: Re: Konto bankowe
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "MARIO" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    >W jakim banku najkorzystniej w tej chwili wygląda utrzymanie konta
    > bankowego...?

    zależy od potrzeb
    mi np. w mBanku

  • 3. Data: 2006-03-06 18:43:48
    Od: "maj" <m...@y...com>

    >W jakim banku najkorzystniej w tej chwili wygląda utrzymanie konta
    > bankowego...?

    Najlepszy jest VW bank.
    Poczytaj nieżaleznego experta z listy koliny na ten temat.

    mey

  • 4. Data: 2006-03-06 19:26:34
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Robert Wicik <r...@M...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "MARIO" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > zależy od potrzeb
    > mi np. w mBanku

    A z kolei mi odpowiada wielobank w postaci mBank + MultiBank + Lukas + Inteligo.

    W mBanku mam SFI i eMakler, w Multi mam rachunki walutowe, w Lukasie bezpłatne
    wpłaty i przelewy, a w Inteligo największą sieć bankomatów bezprowizyjnych
    (ok. 1 800 PKO BP). A te 1 800 bankomatów PKO BP + 1 100 bankomatów Euronetu i
    BZ WBK daje mi dostęp w sumie do 2 900 bankomatów bezprowizyjnych w całej Polsce.

    To tak pokrótce mój opis.

    Obsługa mojego wielobanku kosztuje mnie miesięcznie 99 groszy.

  • 5. Data: 2006-03-06 19:36:29
    Od: Miernik <m...@f...org>

    miecznik <p...@g...pl> wrote:
    > A z kolei mi odpowiada wielobank w postaci mBank + MultiBank + Lukas +
    > Inteligo.

    (...)

    > Obsługa mojego wielobanku kosztuje mnie miesięcznie 99 groszy.

    To rozumiem za kartę Visa Electron Inteligo.
    A gdzie 3 zł miesięcznie za prowadzenie konta w Multibanku?
    A w Lukasie mam rozumieć masz saldo > 5000 zł i wpływy miesięczne > 2000 zł?

    Ja też bym tak chciał taki wielobank za 99 gr, niestety nie wiem jak
    ominąć 3 zł w Multibanku i nie mam 5000 zł do położenia w Lukasie.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html

  • 6. Data: 2006-03-06 19:59:51
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:20060306193629.1082.3.NOFFLE@localhost.localdom
    ain.local,
    Miernik wrote:

    > Ja też bym tak chciał taki wielobank za 99 gr, niestety nie wiem jak
    > ominąć 3 zł w Multibanku i nie mam 5000 zł do położenia w Lukasie.

    Walutowe w multibanku jest za 0zl miesiecznie.

    --
    darnok

  • 7. Data: 2006-03-06 20:31:24
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Miernik pisze:

    > To rozumiem za kartę Visa Electron Inteligo.

    To by się zgadzało.

    > A gdzie 3 zł miesięcznie za prowadzenie konta w Multibanku?

    Otwarcie i prowadzenie rachunku walutowego w Multibanku jest bez opłat.

    > A w Lukasie mam rozumieć masz saldo > 5000 zł i wpływy miesięczne > 2000 zł?

    ? Tobie prawdopodobnie chodzi o e-KONTO PRO. Zwykłe e-KONTO nie ma takich
    wymagań - przy rezygnacji z karty też jest bezpłatne w prowadzeniu, są
    bezpłatne przelewy - odbiorców można definiować w oddziale lub telefoniczne.

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 8. Data: 2006-03-06 20:46:10
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Grzegorz Kamionka <k...@t...data.pl> wrote:
    > Otwarcie i prowadzenie rachunku walutowego w Multibanku jest bez
    > opłat.

    Ano tak, takie to sam mam, nie zauważyłem że piszesz o walutowym.

> [...]
    > takich wymagań - przy rezygnacji z karty też jest bezpłatne w
    > prowadzeniu, są bezpłatne przelewy - odbiorców można definiować w

    Te telefoniczne to rozumiem białku trzeba dyktować?

    To ja dziękuje za takie przelewy, wole płacić 36 zł rocznie za token niż
    dyktować odbiorców przez telefon. Mam zwykłe z tokenem i jest miło. Męka
    przy dyktowaniu odbiorcy białku jest taka że wolałbym płacić 3 zł od
    sztuki przez www niż dyktować cokolwiek białku. To już nie mogli zrobić
    definiowania przez www...

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 9. Data: 2006-03-06 20:51:11
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    > sztuki przez www niż dyktować cokolwiek białku. To już nie mogli zrobić
    > definiowania przez www...

    to jest właśnie ta cała zabawa, bo musi ktoś autoryzować dodanie tego
    odbiorcy, a przez www to musiałbyś mieć token, a jak już token to po co
    definiować jak można robić dowolne przelewy ;) zresztą szkoda że nie mozna
    przez pocztę wewnętrzną, odpadłaby opłata za telefon...

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 10. Data: 2006-03-06 21:02:55
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Miernik pisze:

    > Ano tak, takie to sam mam, nie zauważyłem że piszesz o walutowym.

    Ja wcześniej nic nie pisałem. :-P

    > Te telefoniczne to rozumiem białku trzeba dyktować?

    Niestety.

> [...]
    > przy dyktowaniu odbiorcy białku jest taka że wolałbym płacić 3 zł od
    > sztuki przez www niż dyktować cokolwiek białku. To już nie mogli zrobić

    Myślę podobnie - prostowałem temat, bo myślałem, że pomyliłeś rachunki.

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka