  • 1. Data: 2003-04-17 07:04:03
    Temat: Konta osobiste coraz droższe
    Od: t...@p...onet.pl

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03041
    7/pieniadze_a_2.html

  • 2. Data: 2003-04-17 17:35:33
    Temat: Re: Konta osobiste coraz droższe
    Od: j...@w...pl

    W BPH bedzie sie placic za zlecenie stale, niby tylko 1 zl. ale dlaczego mam
    im dac zarobic? Wszystkie zlecenia przenosze do mBanku.

  • 3. Data: 2003-04-18 08:01:40
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik j...@w...pl napisał:
    > W BPH bedzie sie placic za zlecenie stale, niby tylko 1 zl. ale dlaczego mam
    > im dac zarobic?

    Dlatego, ze korzystasz z ich uslug. To jest bardzo proste, korzystasz -
    placisz, nie korzystasz - nie placisz.

    Bartol

  • 4. Data: 2003-04-18 08:28:27
    Od: b...@o...pl

    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03041
    7/pieniadze_a_2.html

    W przypadku DB24 zapomnieli dodac, ze wraz z podwyzszka za porowadzenie konta
    do 5PLN zniesli oplaty za przelewy przez internet.
    W zwiazku z tym za 5PLN mamy kase za darmo z Euronetow i przelewy przez
    internet na free.

    Pozdrawiam.
    Saxon.