  • 1. Data: 2009-05-23 17:07:30
    Temat: Konkurs SP500
    Od: macieks <m...@g...com>

    Kolega Dieter zrobił konkurs na prognozę za pół roku, to ja zrobię
    konkurs z rozstrzygnięciem za dni kilka :)

    Graficzna prezentacja:

    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/81w72gP9
    x6U jest to
    SP500, interwał 1 godzina.

    Kanał 1 - konkretny wzrost, który będzie jeszcze trwał
    Kanał 2 - boczniak w zakresie ok 880 - 920
    Kanał 3 - to ta korekta o której wszyscy mówią, ale nie wiadomo kiedy
    będzie ???

    Ja wybieram "najmniej prawdopodobną" na dziś odp. 3. To by znaczyło,
    że USA od wtorku ostro by musiało lecieć, żeby się w kanale 3
    utrzymać.

    Zapraszam do odpowiedzi, nagród brak, satysfakcja za poprawne
    typowanie gwarantowana :)