  • 1. Data: 2002-06-24 15:39:00
    Temat: KK BPHPBK
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    W końcu odebrałem srebrną KK Mastercard. Co prawda musiałem w tym celu wyjść
    wcześniej z pracy, bo moja filia jest czynna tylko do 17.00, ale mam kartę.
    Bardzo ładna.
    Sympatyczne jest ubezpieczenie KL do 10 000$ i NNW do 10 000$. Nie ma wymogu
    zapłacenia kartą za wyjazd.
    Przy okazji usiłowałem wyjaśnić problem niskiego limitu który otrzymałem.
    Dowiedziałem się że algorytm liczenia wygląda następująco:

    limit = dochody miesięczne netto - 1500zł - 10%wnioskowanego limitu -
    obciążenia_typu_spłata kredytu

    Przestałem się dziwić, dlaczego limit jest niższy od dochodów. Bo po prostu
    nie może być wyższy.

    Jeszcze jedna ciekawostka. Minimalne dochody wymagane do otrzymania karty to
    2500 zł.
    czyli wtedy max limit to <1000 zł
    Minimalny limit karty to 2500 zł.
    Żeby dostać ten limit, trzeba mieć dochody ponad 4000 netto i nie mieć
    żadnych kosztów.

    Informacja o tym, że wystarczą dochody 2500 netto to kompletna ściema.
    I karta robi się mało fajna. I bank traci po raz kolejny na wiarygodności.

    MichalL

  • 2. Data: 2002-06-24 16:20:19
    Temat: Re: KK BPHPBK
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Jun 2002 17:39:00 +0200,
    osoba podpisana: MichalL <m...@p...onet.nospam.pl>
    napisała:
    [...]
    > limit = dochody miesięczne netto - 1500zł - 10%wnioskowanego limitu -
    > obciążenia_typu_spłata kredytu
    To w sumie chyba lepiej, że mi jej nie wydali.
    KJ

    --
    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 3. Data: 2002-06-25 09:06:18
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > limit = dochody miesięczne netto - 1500zł - 10%wnioskowanego limitu -
    > obciążenia_typu_spłata kredytu

    Czyli jak to mowia Boze kopsnij rozum fachowcom od scoringu. Najciekawsze jest
    to ze jak ktos bedzie sie ubiegal o nizszy limit kredywy, ma szanse na
    podwyzszenie tegoz.

  • 4. Data: 2002-06-25 09:51:52
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Mon, 24 Jun 2002 17:39:00 +0200, "MichalL"
    <m...@p...onet.nospam.pl> wrote:

    >W końcu odebrałem srebrną KK Mastercard. Co prawda musiałem w tym celu wyjść
    >wcześniej z pracy, bo moja filia jest czynna tylko do 17.00, ale mam kartę.
    >Bardzo ładna.

    A jak jest z dostępem do salda i historii przez internet?
    Czy trzeba zakładać jakieś konto w BPHu, żeby móc z niego korzystać?
    W BZWBK nie trzeba było, a tu?

    No i kiedy wreszcie będzie ją można oglądnąć na stronie Wojtka
    Frabińskiego?
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!

    Moja jest krzywa i trochę cienka (grubość)

    > A jak jest z dostępem do salda i historii przez internet?

    Mam Sezam i na kilka dni przed odebraniem karty pojawił się podgląd :-)

    --
    radar
    GG2458209

  • 6. Data: 2002-06-25 20:15:12
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > Czyli jak to mowia Boze kopsnij rozum fachowcom od scoringu.
    > Najciekawsze jest to ze jak ktos bedzie sie ubiegal o nizszy limit
    > kredywy, ma szanse na podwyzszenie tegoz.

    Na szczęscie chodzi o 10% debetu a nie wnioskowanego limitu. Przepraszam
    BPHPBK za pomówienie.
    I ubezpieczenie KL to 10 000zł a NNW to 10 000$

    MichalL

  • 7. Data: 2002-06-26 08:38:49
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Na szczęscie chodzi o 10% debetu a nie wnioskowanego limitu. Przepraszam
    > BPHPBK za pomówienie.
    > I ubezpieczenie KL to 10 000zł a NNW to 10 000

    Ciekawe jaki stosuja scoring dla tych, ktorzy nie maja otwartego konta w tym
    bank ?

  • 8. Data: 2002-06-27 20:56:53
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    radar <m...@t...pl> napisał(a):
> [...]

    > Moja jest krzywa i trochę cienka (grubość)

    > Mam Sezam i na kilka dni przed odebraniem karty pojawił się podgląd :-)

    Czy moglbys napisac, "ktoredy" dokladnie sie do tego podgladu dostajesz i
    jakie informacje sa w nim dostepne? Mam Sez@ma i na dniach odbieram MC
    ale w necie niestety widze tylko rachunek kredytowy z oprocentowaniem 0%,
    do zadnej historii tego rachunku dostepu brak :-)

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 9. Data: 2002-06-28 07:10:55
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Wojciech Kus" <w...@c...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:affu6l$o8h$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > ale w necie niestety widze tylko rachunek kredytowy z oprocentowaniem 0%,
    > do zadnej historii tego rachunku dostepu brak :-)

    Zakładka kredyty ;-)
    BTW. Mimo, że robię zakupy już kilka dni to dalej mam zero ;-)

  • 10. Data: 2002-06-28 08:12:10
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 25 Jun 2002 11:51:52 +0200, Krzysiolek
    wrote:

    >No i kiedy wreszcie będzie ją można oglądnąć na stronie Wojtka
    >Frabińskiego?

    Jak ktos podesle skana. Poki co ja nie mam ani szans ani specjalnej
    ochoty na staranie sie o ta karte.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl