  • 1. Data: 2013-02-14 18:01:46
    Temat: Jedno wielkie gie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jak wiadomo powszechnie, internet to zwykłe, małe gnie, ustępujące
    na szczęście wielkiemu Gnie -- WiFi g ustępuje połączeniom 3G i 4g.

    Ale ja nie o tym... Po cholerę komu tablet bez 3G/4G?

    Otóż zadzwoniła Idea i powiedział, że jednak wiadomy tablet 3G nie
    ma, za to ma WiFi. Konsultant ów zauważył, że jeżeli mam telefon,
    to mogę przerobić na router i udostępniać net via telefon i WiFi.
    Dodał, iż przestawienie telefonu w udostępniacz trwa 2 minuty,
    na co ja mu na to -- że w 2 minuty można przejechać 3 kilometry...

    .---------------------------------------------------
    --------------.
    | Otóż ja tak szybko nie jeżdżę -- ja przestawiam telefon w kilka |
    | sekund, jako że to raptem 5 (pięć) kliknięć, o ile telefon jest |
    | już odbezpieczony. I tym oto sposobem, zamiast jednego telefonu |
    | typu Ace Duos, być może będę miał przy sobie: tablet z WiFig/n, |
    | smartfon z 3G oraz komórkę Nokii z 2G od mBanku... .------------'
    '---------------------------------------------------
    -'
    -=-

    Odwiedziłem Ideę -- nie jest prawdą, że mieści się w KejeFCi.
    Mieści się wśród lekarzy -- w samym Centrum Medycznym. :)

    -=-

    Jak to jest, że konsultanci zatrudnieni w banku nie widzą
    tego, co wiedzą klienci? Czy to nie jest zdumiewające lub
    nawet niepokojące?

    -=-

    Chyba jednak tablet wezmę -- konsultant prosił i niemal
    nalegał, a przeca nie należy odmawiać proszącemu czy
    proszącej, o czym już wiem doskonale -- kiedyś odmawiałem
    dziewczynom seksu, teraz mnie odmawiają...

    -=-

    No tak... Ale po co komu tablet bez 3G? W domu można korzystać
    nawet z notebooka, a znam opowieści mówiące o korzystaniu w domu
    z desktopa!!! Ja domu nie mam -- korzystam w mieszkaniu z notebooka
    i netbooka. Ale tablet zabieramy ze sobą zazwyczaj tam, gdzie nie
    ma WiFi -- jest tylko 3G, o ile w ogóle jest.

    NaviExpert Oranżowy ;) nie chce pracować, gdy nie ma 3G.
    Nawigacja straszliwie zła, ale jednak miło usłyszeć damski
    głos choćby nawet bredzący niemiłosiernie. ;) Po co komu
    Garminy -- skoro nie łączą się z netem? Jakim cudem ciągną
    one dane do A-GPS?!?!

    Wracając do Oranżowej NaviExpert -- potrafi ona ,,jechać''
    zupełnie inną drogą niż samochód, w którym jest smartfon
    z tą navi. Co ciekawsze -- loger innej aplikacji maluje
    w tym czasie ślad poprawnie.

    -=-

    Zatem:

    WIADOMY TABLET Z IDEI ***NIE MA*** W SOBIE MODEMU 3G!!!

    I to by było na tyle.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-02-14 18:13:04
    Temat: Re: Jedno wielkie gie...
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-14 18:01, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Chyba jednak tablet wezmę -- konsultant prosił i niemal
    > nalegał, a przeca nie należy odmawiać proszącemu

    Weźmiesz? Ale najpierw musisz im dać kasy na przetrzymanie :)
    No chyba, że Ci go dadzą za fri?

    --
    TrzyLinie

  • 3. Data: 2013-02-14 18:42:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" kfj5tk$lrq$...@d...me

    > Weźmiesz? Ale najpierw musisz im dać kasy na przetrzymanie :)
    > No chyba, że Ci go dadzą za fri?

    Ale mówią, że po 3 miesiącach mogę zerwać a tablet będzie
    mój -- kłamią znowu? Ma już chciałem wziąć 3 tablety i nawet
    rozmyślałem o tym, skąd wziąć SIMkę -- brałem pod uwagę
    możliwość odkupienia SIMki Aero2 od Animiki...

    -=-

    Jak naprawdę jest -- po 3 miesiącach mogę zerwać lokatę
    a tablet będzie mój bez dopłaty z mojej strony?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-02-14 19:41:15
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-14 18:42, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Jak naprawdę jest -- po 3 miesiącach mogę zerwać lokatę
    > a tablet będzie mój bez dopłaty z mojej strony?

    Tak piszą w regulaminie. Jeśli trzy miesiące to kwota lokaty
    wynosi 55 tysięcy, chcesz trzy tablety -> 165 tysięcy.

    --
    TrzyLinie

  • 5. Data: 2013-02-14 20:12:00
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Tak piszą w regulaminie. Jeśli trzy miesiące to kwota lokaty
    > wynosi 55 tysięcy, chcesz trzy tablety -> 165 tysięcy.

    Getinowcy coś dają w prezencie? Nie pobierają przypadkiem z salda lokaty ceny tabletu
    przy zerwaniu?

  • 6. Data: 2013-02-14 20:20:16
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-14 20:12, Glaukon napisał(a):

    > Getinowcy coś dają w prezencie? Nie pobierają przypadkiem z salda lokaty ceny
    tabletu przy zerwaniu?

    Tak deklarują w regulaminach. Wyznaczają trzy dni na zerwanie bez
    "kary".

    --
    TrzyLinie

  • 7. Data: 2013-02-15 00:17:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Glaukon" 3...@g...co

> [...]

    : Getinowcy coś dają w prezencie? Nie pobierają
    : przypadkiem z salda lokaty ceny tabletu przy zerwaniu?

    Konsultant Ideologiczny mówił mi, że to może być nawet tylko
    5 tysięcy, że po 3 miesiącach mogę zerwać -- a tablet będzie mój. :)

    -=-

    Sołdat ucapił kurę za łeb, baba w płacz...
    Doszli do porozumienia -- baba raz sołdatowi da i kura jej.
    Sołdat ,,chce na jeźdźca''... Baba dała. :)
    Sołdat spodnie wciągnął, onuce zawiązał, kurę za łeb ucapił ...

    -- Toż kurę miałam odzyskać...
    -- Kto komu dał? Ty mnie czy ja tobie?!
    Chcesz kurę, musisz dać Ty mnie, nie ja tobie!
    Tak umówiliśmy się!

    Baba dała, sołdat spodnie wciągnął, onuce zawiązał, kurę za łeb ucapił ...

    -- Już dwa razy dałam, więc kura musi być moja!!!...
    -- Co dwa razy? Ty mnie raz i ja raz tobie!
    Jesteśmy kwita, a kura jest moja!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-02-15 04:58:16
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-15 00:17, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> [...]
    >
    > Konsultant Ideologiczny mówił mi, że to może być nawet tylko
    > 5 tysięcy, że po 3 miesiącach mogę zerwać -- a tablet będzie mój. :)

    Oczywiście, że będzie, kto by odbierał używany tablet i po co...
    jedynie przy zerwaniu lokaty potrącą 850 zł :) Zerwać bez "kary"
    można przez trzy dni po "pierwszym okresie", który dla 5 tysięcy
    trwa 36 miesięcy...

    --
    TrzyLinie

  • 9. Data: 2013-02-15 09:38:59
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

  • 10. Data: 2013-02-15 09:40:37
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

> [...]
    > jedynie przy zerwaniu lokaty potrącą 850 zł :) Zerwać bez "kary"
    > można przez trzy dni po "pierwszym okresie", który dla 5 tysięcy

    Ale dla 55tys. 3 m-ce - jesli dobrze zrozumialem :)
    - choc akurat nie jestem zainteresowany nalesnikiem