  • 1. Data: 2002-07-23 15:39:14
    Temat: Jaki bank internetowy polecacie?
    Od: "Qba" <q...@q...w.pl>

    Witam,

    Mimo, ze nie jestem zbyt stary (w trakcie konczenia studiow :) i mam wielu
    znajomych w podobnym wieku
    to tylko 2 osoby posiadaja konta w bankach internetowych (mBank i eKonto w
    PKO BP SA).

    - eKonto w PKO BP SA: hm.. fajne to: wielopoziomowe zabezpieczenia (login,
    haslo, pin na token, nr z tokena, ..),
    ale 9 zl na miesiac za konto internetowe to, hm.. sam niewiem,
    poza tym kase za darmo mozna wyciagac tylko z bankomatow PKO BP;

    - mBank: plus, ze 0 zl na miesiac za obsluge, 0 zl z bankomatow euronet'a
    (jest ich w sumie dosyc sporo),
    jedynie mozna sie przyczepic do bezpieczenstwa, moze nie jest ono gorsze niz
    w PKO BP (chyba),
    ale te listy z kodami do przelewow i to przychodzace jeszcze zwykla poczta?
    niewiem sam :(

    Nie mam zbyt duzych przyplywow;
    z drugiej strony chcialbym zeby zabezpieczenia byly solidne i
    "nieupierdliwe";
    w sumie to na miesiac wykonywalbym z 5 przelewow.

    Jaki bank internetowy polecacie? (moze jakies inne?)

    Pozdrawiam,
    Qba

  • 2. Data: 2002-07-23 15:43:17
    Temat: Re: Jaki bank internetowy polecacie?
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Qba" <q...@q...w.pl> napisał:

> [...]
    > znajomych w podobnym wieku
    > to tylko 2 osoby posiadaja konta w bankach internetowych (mBank i eKonto w

    Z tych dwóch zdecydowanie mBank!

    hosi
    GG# 520751

  • 3. Data: 2002-07-23 15:51:40
    Temat: Jaki bank internetowy polecacie? dalsze argumenty za i przeciw ...
    Od: "Qba" <q...@q...w.pl>

    acha no i zapomnialem jeszcze dodac, ze w mBank'u nie mozna miec debetow
    (dopiero jak bedzie sie mialo jakiegos VIPa, czy cos w tym stylu), a eKonto
    PKO BP SA pozwala na debety;

    i jeszcze jedno: oprocentowanie w mBanku jest mniejsze, na lokatach tez :(

  • 4. Data: 2002-07-23 16:00:37
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Qba" <q...@q...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale 9 zl na miesiac za konto internetowe to, hm.. sam niewiem,
    > poza tym kase za darmo mozna wyciagac tylko z bankomatow PKO BP;

    Ja w tej cenie wybral bym Fortisa

    > - mBank: plus, ze 0 zl na miesiac za obsluge, 0 zl z bankomatow euronet'a
    > (jest ich w sumie dosyc sporo),

    Jesli nie dokonujesz wplat w gotowce to by bylo dobre rozwiazanie, w innym
    przypadku Multibank, Lukas lub jak wyzej Fortis

    > ale te listy z kodami do przelewow i to przychodzace jeszcze zwykla
    poczta?
    > niewiem sam :(

    Przychodza listem zwyklem, ale nie aktywne, zeby je aktywowac musisz miec
    poprzednia, stara liste.

    Pozdrawiam
    Rafal M

  • 5. Data: 2002-07-23 16:13:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    dla studenta ePKO BP jest za 3 zeta miesiecznie! :)

    Bezpieczenstwo mBanku jest wbrew pozorom OK - nie masz sie co bac.

    Multibank - studenckie 2 zl + VC - euronet

    A moze Lukas Bank - jesli tylko 5 miesiecznie przelewow - to zwykle eKonto
    bedzie ok - prowadzenie friko - bankomaty BZ + te przy placowkach - dosc
    pokazne w niktorych miastach - lub o podobnej funkcjonalnosci a tez
    bezplatne (ale tylko studenckie) w samym BZWBK.(pozniej pakiet absolwent za
    1,5 zl/miesiac)

    Darmowe i jeszcze bez oplat jest LGNET - ale jesli patrzysz na
    zabezpieczenie - to lepiej nie ;)

    No i wspomniany Fortis - zabezpieczony jest OK, przelewy darmo, wszelkie
    wyplaty gotowkowe z bankomatow darmo. Aczkolwiek - jako, ze chyba nie bede
    roziwjac tego konta - moze ono posluzyc na krotki czas, konto dodatkowe a ne
    docelowe.

    Pamietaj - ze przydalaby Ci sie pewnie VC kiedys... :)

    Tutaj (dla studenta) BZWBK, Integrum, Multi, PKO BP

    No rozwiazan masz duzo :)

    W zasadzie jak jeden bank - to wybierze ten , gdzie masz blisko (wplata kasy
    gotowka), duzo bankomatow w okolicy no i ten Internet do przelewow.

  • 6. Data: 2002-07-23 17:17:04
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    Qba wrote:

> [...]
    > ale 9 zl na miesiac za konto internetowe to, hm.. sam niewiem,
    > poza tym kase za darmo mozna wyciagac tylko z bankomatow PKO BP;

    Właśnie zrezygnowałem - z pewnym żalem, bo to było moje pierwsze
    e-Konto, ale do tego kroku skłoniły mnie:
    1) wysoka opłata,
    2) nierewelacyjne oprocentowanie w porównaniu z innymi eBankami,
    3) powolny interfejs, na Mozilli działający z dodatkowymi utrudnieniami,
    4) 2 linie telefoniczne, z których jedna jest przeważnie non-stop
    zajęta, a na drugiej nikt nie odbiera - próbowałem o różnych porach -
    dodzwoniłem się dopiero o 1 w nocy,
    5) na e-maila odpowiedź dostałem po miesiącu bez 1 dnia,
    6) skrócono godziny pracy marmurowego PKO BP w moim mieście,
    7) może przesadzam, ale nie podoba mi się logowanie numerem konta.

    Michał

  • 7. Data: 2002-07-23 17:28:52
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Michał Rolka wrote:
    > 7) może przesadzam, ale nie podoba mi się logowanie numerem konta.

    Mnie tez się nie podoba. Tym bardziej, że go do niczego innego nie
    używam, bo posługuję się "starym" numerem (10205545-xxxxx-270-41)
    --
    pjo

  • 8. Data: 2002-07-23 21:42:52
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Qba" <q...@q...w.pl> napisał w wiadomości
    > Ja w tej cenie wybral bym Fortisa

    > Jesli nie dokonujesz wplat w gotowce to by bylo dobre rozwiazanie, w innym
    > przypadku Multibank, Lukas lub jak wyzej Fortis

    A dlaczego nie LG Net? Polaczenie konta Internetowego z ewentualnym
    marmurkiem. Mozna zalozyc dwa konta: internetowe i standardowe do obslugi
    debetu. No chyba ze duzo wyplat z bankomatow -tutaj problem z euronetem
    (chyba dwie pierwsze za darmo) :(
    POzdrawiam
    Wall

  • 9. Data: 2002-07-24 15:17:35
    Od: "Zenek Stanicki" <d...@a...umcs.lublin.pl>

    ja bym sie poważnie zastaowił nad Lukasem,
    mają teraz oprocentowanie wyższe niż w mBanku i Inteligo,
    do tego przelewy za darmo, prowadzenie konta (ekonto pro)
    też za darmo, bankomatów od groma (bo jest też BZWBK)
    do tego jest to połączenie wirtualnego z oddzialami,
    jak trzeba wplacic czy wyplacic gotowke to nie ma problemu.
    jesli chodzi o zabezpieczenia to maja token (jest za darmo przy ekonto pro)
    zeby miec ekonto pro musisz miec 5 tys na lokatach w tym banku,
    niekoniecznie na ekoncie pro, mnie osobiscie przydaje sie za darmoche of
    course
    karta kredytowa :-)

    Pozdrawiam
    Zenek

  • 10. Data: 2002-07-24 15:30:42
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Zenek Stanicki" <d...@a...umcs.lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:ahmgem$lgn$1@sunsite.icm.edu.pl...
    > ja bym sie poważnie zastaowił nad Lukasem,
    > mają teraz oprocentowanie wyższe niż w mBanku i Inteligo

    mbank ekonto 6.75% mbank emax 7.40% lukas 7%

    > do tego przelewy za darmo, prowadzenie konta (ekonto pro)
    > też za darmo,

    prowadzenie ekonta 7PLN

> [...]
    pro)
    > zeby miec ekonto pro musisz miec 5 tys na lokatach w tym banku,

    bzdura

    > niekoniecznie na ekoncie pro, mnie osobiscie przydaje sie za darmoche of
    > course
    > karta kredytowa :-)

    W pierwszym roku za darmo, w drugim jest juz platna a nie za darmoche :-)

    > Pozdrawiam
    > Zenek

    Pozdrawiam rowniez
    Mariusz Jakimiuk