  • 1. Data: 2002-06-28 21:48:31
    Temat: Jak zdobyć kubek mBanku???
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Hej
    Problem jest może błachy, ale ostatnio wygrałem w mBankowskim konkursie
    kubek i niestety już go nie mam bo bardzo się spodobał u mnie w domu. Mało
    tego, jeszcze jedna osoba by też taki chciała, czy jest więc możliwośc np.
    zakupu takiegoż kubka???Może mBank ma jakiś sklepik z gadzetami???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 2. Data: 2002-06-29 10:21:01
    Temat: Re: Jak zdobyć kubek mBanku???
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    chyba allegro zostalo do zakupu...

  • 3. Data: 2002-06-29 16:04:01
    Od: Faraon <faraon@SPAM_PROTECTION.bocznica.org>

    Budzik napisał(a):

> [...]
    > osoba by też taki chciała, czy jest więc możliwośc np.
    > zakupu takiegoż kubka???Może mBank ma jakiś sklepik z

    No wlasnie. Zawsze mnie to draznilo ze nie mozna sobie roznych
    takich gadzetow reklamowych "zdobyc" - nie tylko w mBanku
    oczywiscie.
    Jakies kubki, podkladki pod myszki, koszulki.. Takie rzeczy
    powinny byc latwo dostepne. Juz nie mowie ze za darmo dla
    kazdego ale po jakis niewysokich cenach... Przeciez to tez jakas
    forma reklamy jest i to bardziej wiarygodnej w "spolecznym
    ogladzie" bo realizowanej bardziej przez posiadacza gadzetu a
    nie przez wlasciwa firme. ("oo, masz kubek mBanku? masz u nich
    konto? jak to dziala?? dobrze, bardzo sobie chwale...)
    Operatorzy GSM maja te swoje programy lojalnosciowe i u nich
    mozna takie gazdzety zdobyc (popijam wlasnie kawe z plusowego
    kubelka) ale u innych?
    A przeciez wiadomo ze te firmy i tak takie gadzety posiadaja,
    tyle ze dystrybucja jest jakas taka dziwna ;>

    --
    Faraon
    Nagle swiat sie miesci w Twoich oczach...

  • 4. Data: 2002-06-29 17:04:04
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Użytkownik <faraon@SPAM_PROTECTION.bocznica.org> napisał(a):

> [...]
    > forma reklamy jest i to bardziej wiarygodnej w "spolecznym
    > ogladzie" bo realizowanej bardziej przez posiadacza gadzetu a

    Może działa, może nie. Przeciętny konsument odbiera 1 mln przekazów
    marketingowych w roku. Na ile z nich zwraca uwagę? :-)

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind

  • 5. Data: 2002-06-29 19:30:22
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jun 2002 16:04:01 +0000 (UTC), Faraon >
    >No wlasnie. Zawsze mnie to draznilo ze nie mozna sobie roznych
    >takich gadzetow reklamowych "zdobyc"

    Te gadżety są jak znaczki pocztowe.
    Nie wszystkie są w wysokich nakładach.

    BAH

  • 6. Data: 2002-06-29 20:30:09
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Faraon" <faraon@SPAM_PROTECTION.bocznica.org> napisał w
    wiadomości news:Xns923CB7F24DF17faraon@153.19.0.141...

> [...]
    > oczywiscie.
    > Jakies kubki, podkladki pod myszki, koszulki.. Takie rzeczy

    Wtedy nie byłyby tak pożądane...
    BaLab