eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 53

  • 1. Data: 2005-02-28 18:36:35
    Temat: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>

    Załozyłem sobie 4 m-ce temu KK Multibanku pod zastaw lokaty. Na dzień
    dobry do opłaty za wydanie doszły znaczki za 15 zeta za pełnomocnictwo do
    lokaty. Inna sprawa to znajomość procedury przy tej opcji( pod zastaw
    lokaty) przez pracowników. Generalnie dowiedzieli się o takiej możliwości
    ode mnie, a i tak do banku biegałem ze 3 razy i kilka razy odmówiłem
    panience dostarczenia zaświadczenia o zarobkach! Ale było minęło stałem się
    posiadaczem (kartę otzrymałem ekspresowo coś około 24 dni!). Pierwszy m-c
    ok!, drugi opłata za przekroczenie limitu o 3,42 złotego kwota 30,00,-
    (informacja w banku; "powinien pan nosić ze sobą kalkulator na zakupy") ok!
    " noszę kalkulator" Trzeci miesiąc wypłaciłem gotówkę w bankomacie Multi a
    na wyciągu na koniec m-ca widzę coś ponad 30 złoty odsetek lecę do banku z
    zapytaniem skąd się owo wzieło i po jakiś 30 minutach poszukiwań jest
    olśnienie: "są to odsetki karne od wypłaty gotówki naliczane już od
    następnego dnia po dokonanej wypłacie" w wysokości 27% !!!! Fajnie mówię
    sobie płać za nieczytanie regulaminów małym druczkiem. Zapłaciłem wyciąg i
    myslę sobie chyba koniec niespodzianek. Ale nie przychodzi dziś wyciąg za 4
    m-c uzywania karty i co widzę znów 30,21 odsetki karne!!!! No szlak mnie
    trafił dzwonię na multilinię po krótkiej rozmowie pan każe mi czekać i
    sprawdza co to za odsetki po 5 minutach znalazł: "odsetki na poprzednim
    wyciągu (za tę wypłatę gotówki) były policzone do dnia wyciągu a data spłaty
    kwoty była x dni później" więc im "należą się odsetki od niespłaconej
    kwoty"!! Na pytanie a skąd ja miałem wiedzieć o tym wyliczeniu odparł że
    mogłem codziennie dzwonić na mulitlinię a oni już by mi to powiedzieli!

    Tak więc już nie jestem klientem Multi "banku" ?!

    --
    Pozdrawaiam rozzalony były użytkownik KK multi Tomek
    P.s.Ale teraz mogę sobie limit przenieść :-)))



  • 2. Data: 2005-02-28 18:45:20
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Tomasz Bieńkowski said the following On 2005-02-28 19:36:
    [....]

    >
    > Tak więc już nie jestem klientem Multi "banku" ?!

    A skąd my to mamy wiedzieć.
    A tak serio. Faktycznie wybierałeś gotówkę za pomocą kk ?
    KJ


    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy http://www.fitness4you.pl
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl


  • 3. Data: 2005-02-28 19:12:06
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-02-28, Tomasz Bieńkowski <d...@w...pl> wrote:
    > Załozyłem sobie 4 m-ce temu KK Multibanku pod zastaw lokaty. Na dzień
    >
    > Tak więc już nie jestem klientem Multi "banku" ?!
    >
    Zeby byla równowaga:
    Zeszly poniedziałek złożyłem wniosek o kredyt odnawialny.
    Poniedziałek po południu dzwoni pracownik CUF jakie dokumenty mam donieść.
    Wtorek zanosze dokumenty. Południu dzwoni człowiek , że brakuje pieczątki
    na zaświadczeniu o zatrudnieniu (mój błąd), sugerując wysłanie e-mail'em
    nowego wzoru.
    Środa: Odbieram e-mail'a, wypełniam ponownie, ale znow tym raziem księgowa
    źle coś zaznacza. Pracownik CUF mówi, żebym sobie 3 raz głowy nie zawracał
    potwierdzą telefonicznie.
    Dzisiaj telefon, że umowa czeka na podpisanie.
    Podpisana i od jutra aktywują kredyt.

    Wcześniej w BPH tak ugrzązłem w papierach, że mi się odechciało :)

    P.S Głowne dochody z DG + umowa o pracę niewielka ..
    P.S2 Da się zdobyć kredyt nawet jak DG < 1 rok, potrafią być elastyczni.


    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE


  • 4. Data: 2005-02-28 19:24:29
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>


    >> Tak więc już nie jestem klientem Multi "banku" ?!
    >
    > A skąd my to mamy wiedzieć.
    > A tak serio. Faktycznie wybierałeś gotówkę za pomocą kk ?
    No niestety byłem taki naiwny. Jeden raz. O jeden za dużo:-((
    Tomek.



  • 5. Data: 2005-02-28 19:24:34
    Temat: Re: Jak klient nie zna produktu :)
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Tomasz Bieńkowski <d...@w...pl> wrote:
    (...)
    > Pozdrawaiam rozzalony były użytkownik KK multi Tomek
    > P.s.Ale teraz mogę sobie limit przenie?ć :-)))

    Lepiej trzymaj sie z dala od produktów (k.kredytowych) których działanie
    jest dla ciebie niekoniecznie całkowicie zrozumiałe :)) Żebyś sie nie
    zdziwił..... bo w innych bankach jest podobnie :)


  • 6. Data: 2005-02-28 19:58:26
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Kamil Jońca (news:cvvorn$m4q$1@inews.gazeta.pl)
    Napisał(a):
    > Tomasz Bieńkowski said the following On 2005-02-28 19:36:
    > [....]
    >> Tak więc już nie jestem klientem Multi "banku" ?!
    > A skąd my to mamy wiedzieć.
    > A tak serio. Faktycznie wybierałeś gotówkę za pomocą kk ?
    > KJ

    Jak pracowałem w Stanach, mój szef (kierownik restauracji) miał podobny
    problem. Od pół roku nie mógł się wykaraskać z takich właśnie numerów na 3
    KK. Zawsze, na koniec, z bliżej nieokreślonych przyczyn przekraczał limit
    circa 30USD... szlag go jasny trafiał, bo wychodził z długów na kartach
    przez prawie rok i przez to gówienko nie dawał rady. Niezłe...

    R.



  • 7. Data: 2005-02-28 20:53:02
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 28 Feb 2005 20:24:29 +0100, "Tomasz Bieńkowski"
    <d...@w...pl> wrote:

    >> A tak serio. Faktycznie wybierałeś gotówkę za pomocą kk ?
    > No niestety byłem taki naiwny. Jeden raz. O jeden za dużo:-((

    naiwny? Przez grzeczność nie zaprzeczę... :-)
    --
    Jarek Andrzejewski


  • 8. Data: 2005-02-28 21:17:22
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 28 Feb 2005 19:36:35 +0100, w <cvvoec$csc$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Tomasz
    Bieńkowski" <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Pierwszy m-c
    > ok!, drugi opłata za przekroczenie limitu o 3,42 złotego kwota 30,00,-
    > (informacja w banku; "powinien pan nosić ze sobą kalkulator na zakupy") ok!

    Przekroczyłem w Lukasie limit o kilkadziesiąt złotych (gdy limit był
    przekroczony nadal spływały jakieś drobne obciążenia) -- nie było żadnych opłat
    karnych.
    Najwyraźniej Multi jest przyjazne inaczej.


  • 9. Data: 2005-02-28 21:57:44
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Radoslaw P. wrote:
    >
    > Przekroczyłem w Lukasie limit o kilkadziesiąt złotych (gdy limit był
    > przekroczony nadal spływały jakieś drobne obciążenia) -- nie było żadnych opłat
    > karnych.
    > Najwyraźniej Multi jest przyjazne inaczej.
    >
    W multi otworzyłem rachunek pod koniec grudnia.
    Zalogowałem sie po nowym roku a tam saldo -0,30.
    Czyli opłata za prowadzenie za 3 dni. Na koniec
    stycznia prowizja za niedozwolony debet od tych 30 groszy :-]

    Pozdrawiam
    Ralf


  • 10. Data: 2005-02-28 22:03:06
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Tomasz Bieńkowski wrote:
    > No niestety byłem taki naiwny. Jeden raz. O jeden za dużo:-((
    > Tomek.

    tu nie obwiniaj Multi, w kazdym banku mialbys tak samo

    --
    Solos
    GG 3115539

strony : [ 1 ] . 2 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1