  • 1. Data: 2004-01-30 08:45:51
    Temat: Jacek
    Od: "Chwila relaksu [wbrew pozorom nie OT]" <j...@p...onet.pl>

    Przeczytałeś już wszystkie TOiP i regulaminy banków?

    Ostatnio pl.biznes.banki staje się nudna i monotematyczna?

    A mimo to poczytałbyś coś o bankach, bankomatach...?

    Nowa powieść Jerzego Pilcha "Miasto utrapienia".

    http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?
    oferta=286286&zet=urcvdoqvjdmzvaffjfpxrfilevlezt&ret
    =wys42901352
    http://tinylink.com/?XNG61zBZV1

    Autor to stały felietonista tygodnika Polityka.

    http://polityka.onet.pl/wyszukaj.html?q=pilch&q=pilc
    h&e=http%3A%2F%2Fpolityka.
    onet.pl%2Fwyszukaj.html
    http://tinylink.com/?6N7znLycJK

    Miłej lektury :-)

    Jacek

  • 2. Data: 2004-01-30 08:47:16
    Temat: Tu miał być temat
    Od: "Tu miał być Jacek :-)" <j...@p...onet.pl>

    Jacek

  • 3. Data: 2004-01-30 08:58:17
    Temat: Re: Tu miał być temat
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "Tu miał być Jacek :-)" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:74a0.000001c9.401a1a13@newsgate.onet.pl...

    > Jacek

    Tu będzie abuse ?

    Rotfl ...

    Pozdrawiam
    SP na L4

  • 4. Data: 2004-01-30 09:01:30
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Tu będzie abuse ?
    >
    > Rotfl ...
    >
    > Pozdrawiam
    > SP na L4

    Stasio, Tobie chyba ta choroba naprawdę nie służy :-)
    Zadaj sobie trud uważnego przeczytania mego postu i tematu książki.
    A jeśli myślisz, że mam udziały w merlinie, to wypadku kup se tą książkę w
    warzywniaku.

    Jacek

  • 5. Data: 2004-01-30 09:19:38
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zadaj sobie trud uważnego przeczytania mego postu i tematu książki.
    > A jeśli myślisz, że mam udziały w merlinie, to wypadku kup se tą książkę

    Zadaj sobie trud dopatrzenia się ironi w tym poście ;P
    Może być trudno ... mam chore poczucie humoru ;P
    Facet co słyszy piny ;> ... Nie uwierzysz ... przeczytałem ...

    Dlatego co by ci jeszcze nawrzucać powiem : NTG ;>

    Teraz to już nie tylko abuse , ty merliniarzu ...

    SP na L4

  • 6. Data: 2004-01-30 09:22:02
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Zadaj sobie trud dopatrzenia się ironi w tym poście ;P

    I vice versa.

    > Może być trudno ... mam chore poczucie humoru ;P

    Trudno się dziwić, wszak _jesteś_ chory :-)
    A ta choroba to nie sraczka postowa przypadkiem?

    > Facet co słyszy piny ;> ... Nie uwierzysz ... przeczytałem ...
    > Dlatego co by ci jeszcze nawrzucać powiem : NTG ;>

    Według Ciebie, według Ciebie...

    > Teraz to już nie tylko abuse , ty merliniarzu ...

    Napisał Stasio, który wszystkie swoje książki kupił w warzywniaku ;-)

    Jacek