  • 1. Data: 2005-03-13 10:01:43
    Temat: Inteligo - Karta kodów - Pytanie
    Od: "JK" <j...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    chciałbym Was serdecznie prosić o pomoc. Otóż mam taki problem - jak
    wiadomo zawsze trzeba zostawić ostatni kod ze starej karty na aktywowanie
    nowej, ale niestety zapomniałem o tym i wykorzystałem ostatni kod. Na tym
    mój problem się nie kończy - a mianowicie zgubiłem nową kartę, którą mi
    przysłano. W związku z tym nie wiem, co mam teraz robić. Bo i nie mam nowej
    karty i nie mam ostatniego kodu ze starej. Czy ktoś z Was miał podobny
    przypadek? Co mam w takiej sytuacji zrobić?

    Z góy dziękuję za każda pomoc!

    Z pozdrowieniami,

    JK

  • 2. Data: 2005-03-13 10:15:02
    Temat: Re: Inteligo - Karta kodów - Pytanie
    Od: "aro" <f...@i...pl>

    zadzwon po 0800 121 121 i popros o nowa karte, jak przyjdzie to ja
    aktywujesz pod tym samym nr

    aro

  • 3. Data: 2005-03-13 10:17:51
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    JK napisał(a):

    > karty i nie mam ostatniego kodu ze starej. Czy ktoś z Was miał podobny
    > przypadek? Co mam w takiej sytuacji zrobić?

    I NAPRAWDĘ nie wpadłeś na pomysł, żeby zadzwonić do banku ?

  • 4. Data: 2005-03-13 10:25:10
    Od: "JK" <j...@p...onet.pl>

    > I NAPRAWDĘ nie wpadłeś na pomysł, żeby zadzwonić do banku ?

    NAPRAWDĘ wpadłem :)

  • 5. Data: 2005-03-13 13:45:10
    Od: "zaemka" <z...@w...pl>

    Witam,
    w Twoim przypadku
    nie powinieneś mieć konta w banku internetowym,
    załóż sobie konto w "okienkowo kolejkowym".
    pozdr. zaemka

  • 6. Data: 2005-03-13 15:06:56
    Od: "JK" <j...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > w Twoim przypadku
    > nie powinieneś mieć konta w banku internetowym,
    > załóż sobie konto w "okienkowo kolejkowym".
    > pozdr. zaemka

    Dlaczego tak uważasz?

  • 7. Data: 2005-03-13 17:31:52
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    JK wrote:

    > Dlaczego tak uważasz?

    Wybacz, ale nie da sie ukryc, ze masz ponadprzecietne zdolnosci. Az
    przypomnial mi sie dowcip z dwiema metalowymi kuleczkami, ten z puenta:
    "... jedna zepsul, a druga zgubil".

    pozdrawiam,

    mirek

  • 8. Data: 2005-03-13 18:36:36
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-03-13 11:25, JK wrote:

    > NAPRAWDĘ wpadłem :)

    To po co pisałeś tego posta?
    --
    Peet

  • 9. Data: 2005-03-13 19:17:29
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *Peet*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > To po co pisałeś tego posta?

    Liczysz, że dowiesz się prawdy?

    --
    Pozdrawiam,