  • 1. Data: 2002-07-18 19:22:42
    Temat: Idea w koncu lyknela PZ
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Ktorko jak bylo:
    Mutlibank wypelnia wszelkie PZ u siebie. Klient dostaje jedne kawalek, oni
    sobgie drugi zostawiaja.
    Z 4 tak ywpelnionych - zadzialal tylko.. jede (w ERZE - brawo dla ERY ;)
    IDEA - musialem wyslac dwa kawalki - i oni sami sobie jeden zostawiali,
    drugi wyslali do Multi - no ale ponoc juz dziala :)
    UPC - diabli wiedza - poszlo dwie karteczki.

    TPSA - zgubilem for,mularz musze po nastepny isc.

    --

    -----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-07-18 19:47:07
    Temat: Re: Idea w koncu lyknela PZ
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > TPSA - zgubilem for,mularz musze po nastepny isc.

    Po co ? Moze byc formularz z multi :-)), bo to jest_to_samo. Troche sie
    pluli, ze tylko jeden odcinek-dla tpsa, wiec dalem im potwierdzenie z multi
    uruchomienia PZ. Dziala - na razie teoretycznie, bo cos im w tym miesiacu
    lezy, ale dzwonili z bok ze jest aktywne.

    pzd

  • 3. Data: 2002-07-18 21:54:50
    Od: "Janusz" <j...@s...pl>

    > Ktorko jak bylo:
    > IDEA - musialem wyslac dwa kawalki - i oni sami sobie jeden zostawiali,
    > drugi wyslali do Multi - no ale ponoc juz dziala :)

    U mnie na odwrót. Do Idei nie doszło - musiałem wysłać drugi raz - tym razem
    poleconym.

    > UPC - diabli wiedza - poszlo dwie karteczki.

    A z UPC rewelka - tydzień i mam aktywne PZ w Multi :)

    Pozdrawiam
    Janusz Sokołowski

  • 4. Data: 2002-07-19 13:27:36
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > IDEA - musialem wyslac dwa kawalki - i oni sami sobie jeden zostawiali,
    Gdybyś przeczytał ulotkę albo zadzwonił do biura obsługi abonenta to byś się
    dowiedział jak to zrobic i tyle.
    Mi to zajeło minutę i następny rachunek poszedł z PZ
    Wszystko zawsze robisz 'po swojemu'? Nic dziwnego, że potem najprostsze sprawy
    ciągną się miesiącami... czytaj i pytaj, a potem działaj.
    Janek

  • 5. Data: 2002-07-19 13:41:54
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl>
    > (...) czytaj i pytaj, a potem działaj.
    > Janek

    tak to żadna sztuka ;-))
    a widziałeś kiedy żeby po instalacji nowego programu ktoś zaczął od czytania
    helpa ?
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-07-19 14:28:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Gdybyś przeczytał ulotkę albo zadzwonił do biura obsługi abonenta to byś
    się
    > dowiedział jak to zrobic i tyle.

    taa - a wiesz, ze miaoem juz PZ w Ideii i chcialem zamienic z BZWBK na
    Multi??? ;)

    A ze Multi ma swoje procedury... (ktore okazuje sie sa do d...)

  • 7. Data: 2002-07-19 14:53:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > taa - a wiesz, ze miaoem juz PZ w Ideii i chcialem zamienic z BZWBK na
    > Multi??? ;)
    >
    > A ze Multi ma swoje procedury... (ktore okazuje sie sa do d...)

    Procedury dotyczace DD sa w ogole do d***. O ilez wygodniejsze by bylo gdyby
    to bank przekazywal jedna kopie wierzycielowi. W takim wypadku klient mogly
    uruchamiac DD zdalnie. Telefoniczni, za posrednictwem Internetu, czy w kazdy
    inny sposob ktory akceptuje bank. Niestety wygoda klienta sie nie liczy, dla
    bankow, ZBP, NBP itd. Przeciez koszt poinformowania wierzyciela uszczuplilby
    zyski sektora bankowego ;).
    Zwroccie uwage ze upowaznienie stalego obciazania karty platniczej mozna
    wyslac faksem. Spotkalem sie rowniez z przypadkiem kiedy stalo sie to na
    podstawie ustnego upowaznienia wydanego podczas rozmowy telefonicznej [TO?
    ;)]. No, ale w tym przypadku przeciez banki dostaja 'procent' od transakcji,
    wiec nie beda krzyczaly ze tak nie mozna, ze to niebezpieczne ;).

    Maciej

    PS. Nadrobilem zaleglosci w czytaniu pbb [i nie tylko ;)]... czas sie wziac
    za pisanie, bo znowu nic o mnie nie bedzie w statystykach ;)