  • 1. Data: 2019-03-23 10:18:53
    Temat: Idea bez $
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Właśnie przysłali zmiany regulaminów itp. - przyczyna, że od 1 kwietnia przestają
    prowadzić operacje w $.
    Oczywiscie w swoim stylu podają, że zmiany obowiązują od 8 czerwca.
    Więc co będzie między kwietniem a czerwcem?
    Aż mam ochotę założyć konto w $ ;>
    Ale bitwa na reklamacje z Ideą to pisanie na Berdyczów...
    Choć może RF...
    Ciekawe, skąd w ogóle taka sytuacja, wypisali się ze SWIFT? Może ich wyrzucili, ale
    co, terroryzm wspierają?
    I przeciez getout mają wykupić.
    No i co z GBP? Choć tu może starczy jeden korespondent w GB (albo przez rewolwera
    zrobią ;)
    I co z EUR poza SEPA?

  • 2. Data: 2019-03-23 12:08:20
    Temat: Re: Idea bez $
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Mar 2019 02:18:53 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    napisał(a):
> [...]
    > Choć może RF...
    > Ciekawe, skąd w ogóle taka sytuacja, wypisali się ze SWIFT?
    > Może ich wyrzucili, ale co, terroryzm wspierają?

    Moze stwierdzili, ze klienci nie korzystaja, a jednak sporo to
    kosztuje.
    Ale jakze to tak "najlepszy bank dla przedsiebiorcow" i $ nie
    obsluguja ? SWIFTa nie ?

    A moze chodzi tylko o kasowe i gotowke w kasie ?

    No i jeszcze ta fuzja ... a moze chodzi o to, ze kod Idei likwiduja w
    swifcie, a Getin zostanie ?

    J.

  • 3. Data: 2019-03-23 14:46:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał(a):
> [...]
    > Oczywiscie w swoim stylu podają, że zmiany obowiązują od 8 czerwca.
    > Więc co będzie między kwietniem a czerwcem?

    Chyba juz nie dasz rady - jakby znikly z oferty.

    J.

  • 4. Data: 2019-03-24 11:03:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 marca 2019 10:18:55 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    > Więc co będzie między kwietniem a czerwcem?
    > Aż mam ochotę założyć konto w $ ;>
    > Ale bitwa na reklamacje z Ideą to pisanie na Berdyczów...

    Po raz kolejny zaskakujesz mnie.
    Zakładać konto tylko po to aby reklamacje móc złożyć?

  • 5. Data: 2019-03-24 13:11:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Łobuzów trzeba gromić (poszukaj "anna jękosz" na youtube), szczególnie na własnym
    podwórku - np. jak przysyłają taki kretyński mail i głupa chcą z klienta robić.
    Inaczej poddasz się taktyce powolnego gotowania żaby, UOKiK sam nie da rady.
    Ale cwaniaki lepsze, rzeczywiście przez net konta $ nie założysz, zostały tylko
    "marki, franki, funty" (zgadnisz, skąd to?).

  • 6. Data: 2019-03-24 13:16:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    > Ale cwaniaki lepsze, rzeczywiście przez net konta $ nie założysz, zostały tylko
    "marki, franki, funty" (zgadnisz, skąd to?).

    Zmiennicy :P
    KJ

    Other restrictions may apply.