  • 1. Data: 2003-06-10 13:22:20
    Temat: INGBSK+BZWBK+MILLENNIUM=HSBC
    Od: p...@p...onet.pl

    Dzisiaj usłyszałem taką plotkę z dość wysoko postawionych źródeł bankowych.
    Podobno do fuzji i przejęcia przez HSBC miałoby dojść jeszcze do końca tego
    roku. Czy ktoś może wie coś więcej? Pozdrawiam. Paweł

  • 2. Data: 2003-06-10 13:43:07
    Temat: Re: INGBSK+BZWBK+MILLENNIUM=HSBC
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Ja słyszałem lepszą informację.
    Wszystkie banki mają zostać wchłonięte w strukturę Pekaosy :-)

    Tak swoją drogą to co chwilę pojawiają się różne pogłoski o fuzjach. Ostatnimi
    miesiącami było głośno o łączeniu się BPH PBK z BRE.
    Do jakiejś fuzji na pewno dojdzie, ale na pewno nie w tym roku, tylko w
    następnych latach.
    Na razie obserwujemy fuzję LG z Nordeą.

  • 3. Data: 2003-06-10 13:49:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > bankowych. Podobno do fuzji i przejęcia przez HSBC miałoby dojść
    > jeszcze do końca tego roku. Czy ktoś może wie coś więcej?
    Pozdrawiam.
    > Paweł

    No wrobelki cos tam cwierkaja.
    HSBC jak juz wchodzi to z impetem - chce byc co najmniej 3cim bankiem
    na rynku.
    zobaczymy :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski