  • 1. Data: 2012-09-27 17:00:06
    Temat: IB 7.5% i wizyta w oddziale?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Witam

    17 wrzesnia zlikwidowalem lokaty w IB (o ktorych zapomanielm i sie same
    przedluzyly na jakis marny % i to tak trwalo z miesiac tj zdazyly juz zarobic
    znowu). Przeniesc je chcialem do Synka na 7.5% (rekomendacyjna).

    Teraz wydzwania do mnie IB i namawia do powrotu i jeszcze obiecuja PRZYWROCENIE
    salda lokat z tego 17 wrzesnia (czyli tak ze nie utrace procentow za zerwanie).
    Umowic mnie chca na wizyte w tax care. To puszczenie mojego zerwania w nie
    pamiec padlo na moje zapytanie, bo sami mowili ze dzwonia w zwiazku z lokatami
    ktore zerwalem.

    O co chodzi? To ze daja 7.5% to rozumiem ale po co mam isc do tax care, i
    dlaczego tak ida na reke ze przywroca odsetki pomimo zerwania lokat?!

    Ktos to przerabial, haczyki?

  • 2. Data: 2012-09-27 17:03:02
    Temat: Re: IB 7.5% i wizyta w oddziale?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    aha jeszcze mowi ze to ofera "przedsprzedazowa" i wogole, tylko w oddziale, nie
    chce zadnego prania mozgu i struktur wiec po co mnie ciagna do oddzialu?

    Jak formalnie ma sie podpisywanie czegokolwiek w tax care? Infolnia mowi ze IB
    przejal TC itd?

  • 3. Data: 2012-09-27 19:26:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Z innej beczki to jakieś 6,7% na dwa miesiące reklamują:

    http://www.ideabank.pl/indywidualni_pro

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2012-09-27 21:55:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z innej beczki to jakieś 6,7% na dwa miesiące reklamują:
    >
    > http://www.ideabank.pl/indywidualni_pro

    tak i nawet mam taką lokatę, natomiast te 7,5% to poliso-lokata (na 12
    m-cy) do tego oczywiście doradca z TC będzie gorąco zachęcał do
    skorzystania z PSO

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2012-09-27 23:47:35
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > tak i nawet mam taką lokatę, natomiast te 7,5% to poliso-lokata (na 12
    > m-cy) do tego oczywiście doradca z TC będzie gorąco zachęcał do
    > skorzystania z PSO

    dzieki, poliso -lokata ale tu juz BFG nie chroni? ZTCP ubezpieczyciele tez maja
    swoj fundusz gwarancyjny wiec sprawa jest bezpieczna? Mi mowili ze tez jest
    6mc. Belka walnie i tak czy siak?

  • 6. Data: 2012-09-28 08:59:11
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-09-27 23:47, Papkin pisze:

    > dzieki, poliso -lokata ale tu juz BFG nie chroni? ZTCP ubezpieczyciele
    > tez maja swoj fundusz gwarancyjny wiec sprawa jest bezpieczna? Mi mowili
    > ze tez jest 6mc. Belka walnie i tak czy siak?

    chroni bfg jest specjalnie skonstruowana. nie ma w przypadku tych
    polosolokat belki a podaja brutto bo wszyscy podaja teraz brutto

  • 7. Data: 2012-09-28 09:44:34
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > chroni bfg jest specjalnie skonstruowana. nie ma w przypadku tych
    > polosolokat belki a podaja brutto bo wszyscy podaja teraz brutto

    IB jeszcze raz dzwonil i mowi ze to zwykla lokata bankowa (zanda poliso
    lokata). No to wole chyba polisolokate na 7.5% jak nie ma belki.

    Ciekawi mnie po co mnie ciagna do tax care, nie mozna zalozyc online...

  • 8. Data: 2012-09-28 11:29:29
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > Ciekawi mnie po co mnie ciagna do tax care, nie mozna zalozyc online...

    Na pranie mózgu ;)

  • 9. Data: 2012-09-29 18:33:44
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    na 6mc jest polisolokata gdzie wychodzi 5.9 netto (nie wiem czemu jak niby nie
    ma belki).

    Dalej jakies tam plany systematycznego oszczedzania itd :(

  • 10. Data: 2012-10-01 23:03:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-09-29 18:33, Papkin pisze:
    > na 6mc jest polisolokata gdzie wychodzi 5.9 netto (nie wiem czemu jak
    > niby nie ma belki).
    >
    > Dalej jakies tam plany systematycznego oszczedzania itd :(

    te 7,5% to "jak na lokacie bankowej", nie spotkałeś się z takim
    stwierdzeniem?

    --
    pozdrawiam
    RobertS