    From: "Mariusz" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: HELP Jak sie obsluguje terminal ??? HELP
    Date: Fri, 24 May 2002 09:23:54 +0200

    Witam
    Przez jakis czas bede kasjerem we firmie (wakacje);-(
    Poniewaz zapomnialem sie zapytac kolezanki przed wyjazdem
    mam do Was prosbe. Jak sie obsluguje terminal do kart
    platniczych. Kiedys byla gdzies instrukcja ale wcielo jak paczke gwozdzi.
    Mniej wiecej wiem jak to sie robi ale nie chcialbym
    czegos pomylic wiec jesli ktos moglby mi punkt po punkcie
    napisac co i jak to bylbym wdzieczny.
    Pozdrawiam
    Mariusz