  • 11. Data: 2011-01-19 20:12:31
    Temat: Re: [Getin] konto skarbonkowe
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 19.01.2011 20:44, Krzysztof wrote:

    > "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    > http://getinonline.pl/Konto_skarbonkowe
    > Korzystasz i zarabiasz:
    > * 1 zł za transakcję kartą płatniczą powyżej 100 zł
    > * 1 zł za transakcję kartą kredytową powyżej 100 zł
    > * 1 zł za lokatę założoną i opłaconą z konta "Skarbonkowego"
    > ?????????????????????????????????????????????????
    > * 1 zł za wpłynięcie pensji
    > * 1 zł za spłatę karty kredytowe
    >
    > Nie twierdze, ze nie dostales 1zl za lokate, ale jak w przyszlosci, ktos
    > nie dostanie, to nie ma podstaw tego reklamowac.
    A ja dostałem przy lokacie na start wpłacając z Opena, a ostatnio też
    przy opłaceniu wcześniej złożonych wniosków, ale one już były opłacane
    ze skarbonkowego.
    Regulamin jasno nie określa, czy liczą się lokaty założone "na wniosek",
    ale opłacone następnie ze skarbonkowego.

  • 12. Data: 2011-01-19 22:15:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    > Dnia Wed, 19 Jan 2011 17:02:55 +0100, Wielebny napisał(a):
    >
    > ~Tydzień aż wyślą papiery, kuriera widzisz raz (zadzwoni), dostajesz
    > teczkę w której w ramach "go green" wsadzili płytkę CD nagraną w kilku
    > procentach i bezużyteczną smycz ;)

    Czyżby?
    Po trzech tygodniach pocztą dotarł pin do karty - kuriera z umową i karty
    brak (czwarty tydzień mija - konto niby założone przed Bożym
    Narodzeniem)...

    --
    marfi

  • 13. Data: 2011-01-19 22:30:56
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 201

> [...]
    > * 1 zł za lokatę założoną i opłaconą z konta "Skarbonkowego"
    > ?????????????????????????????????????????????????

    a jaka minimalna kwota lokaty?

  • 14. Data: 2011-01-19 22:54:26
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "fReLuZ" <f...@i...com.pl> wrote in message
    >W dniu 201

    > a jaka minimalna kwota lokaty?

    wieksza od 1tys.

  • 15. Data: 2011-01-19 22:55:32
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 23:15:44 +0100, marfi napisał(a):

    > Czyżby?

    Dużej próbki nie mam ;)

    > Po trzech tygodniach pocztą dotarł pin do karty - kuriera z umową i karty
    > brak (czwarty tydzień mija - konto niby założone przed Bożym
    > Narodzeniem)...

    Pogoń ich.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2011-01-19 22:57:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 18:21:26 +0100, cyfra dwa napisał(a):

    > zapomnieliście napisać o "wypasionym" ołówku :)

    Ale to przynajmniej ma jakieś pozory "be green". Zaś ta płytka z
    regulaminem jest ekologiczna jak moje kapcie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2011-01-19 23:00:50
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message

    > Ale to przynajmniej ma jakieś pozory "be green". Zaś ta płytka z
    > regulaminem jest ekologiczna jak moje kapcie.

    Bo na razie jeszcze nie ma CD z tektury w sprzedazy, ale jak sie pojawi, to
    Getin nadrobi zaleglosci :)

  • 18. Data: 2011-01-19 23:03:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/19/2011 5:00 PM, Krzysztof wrote:

    > "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message

    > Bo na razie jeszcze nie ma CD z tektury w sprzedazy, ale jak sie pojawi,
    > to Getin nadrobi zaleglosci :)

    proponuję drukować na papierze toaletowym.
    przynajmniej jeszcze przez jakis czas tego zastapic sie nie da, a i
    bedzie można na spokojnie przeczytac.

  • 19. Data: 2011-01-20 08:07:56
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Czyżby?
    > Po trzech tygodniach pocztą dotarł pin do karty - kuriera z umową i karty
    > brak (czwarty tydzień mija

    A można tego normalnie używać ( znaczy przelewać i odlewać) bez podpisania
    papierów u kuriera?

    W.

  • 20. Data: 2011-01-20 10:21:01
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Wielebny" <v...@o...pl> wrote in message news:ih8qh9$jra$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A można tego normalnie używać ( znaczy przelewać i odlewać) bez podpisania
    > papierów u kuriera?

    Nie mozna