  • 1. Data: 2009-09-10 20:46:36
    Temat: [Getin] Wypłata z TOP'a - 1 & więcej
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Kilka dni temu na grupie kilka mądrych głów napisało, że wprowadzona przez
    Getin z dniem 1 września br. nowa TOiP pozwala dokonać (aż!) trzech wypłat z
    rachunku TOP.
    Czy ktoś z szanownego grona miał może przyjemność przetestować zapisy
    zawarte w nowej TOiP "organoleptycznie"?
    Czy rzeczywiście klient ma możliwość zrobienia w ciągu danego miesiąca
    kalendarzowego dwie wypłaty bezgotówkowe z rachunku? tj.
    1. na konto w Getinie (ROR bądź innych rachunek)
    2. na konto w innym banku

    Pozdrawiam, dziękując za wszelkie informacje.

  • 2. Data: 2009-09-10 20:54:33
    Temat: Re: [Getin] Wypłata z TOP'a - 1 & więcej
    Od: "kowtow" <k...@N...onet.pl>

    Co do prowizji za operacje z rachunku TOP to można wykonąc w miesiącu
    bezpłatnie 5 operacji (3 w banku i dwie w domu)
    potwierdzone w Banku.

  • 3. Data: 2009-09-10 21:06:44
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "kowtow" news:h8bp2h$t67$1@news.onet.pl

    > Co do prowizji za operacje z rachunku TOP to można wykonąc w miesiącu
    > bezpłatnie 5 operacji (3 w banku i dwie w domu)
    > potwierdzone w Banku.

    Dwie w domu są dla mnie zrozumiałem - jeden przelew np. na ROR w getinie,
    drugi przelew na konto w innym banku.
    A te 3 operacje w banku? - masz na myśli zlecanie przelewów w oddziale (ror
    w getinie oraz konto w innym banku) + wypłata gotówki?

  • 4. Data: 2009-09-11 06:40:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 23:06:44 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    > getinie, drugi przelew na konto w innym banku. A te 3 operacje w banku?
    > - masz na myśli zlecanie przelewów w oddziale (ror w getinie oraz konto

    Logicznie rzecz biorąc na to wychodzi. Ciekawe tylko co miał na myśli
    autor ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-09-11 08:45:16
    Od: "kowtow" <k...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h8bohr$24q$1@news.interia.pl...
> [...]
    > (ror
    > w getinie oraz konto w innym banku) + wypłata gotówki?

    Dokładnie tak.

  • 6. Data: 2009-09-11 09:33:48
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "kowtow" news:h8d2n5$cr8$1@news.onet.pl