  • 1. Data: 2009-04-01 09:39:28
    Temat: [Getin TOP] Odsetki na rachunku & brak w historii
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam.
    Czy u szanownego grona posiadaczy rachunku TOP w getinbanku występuje
    sytuacja, że mają dostępne na rachunku odsetki naliczone za poprzedni
    miesiąc natomiast nie widzą ich dopisania w historii rachunku TOP?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-04-01 13:40:50
    Temat: Re: [Getin TOP] Odsetki na rachunku & brak w historii
    Od: "Olek" <a...@N...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gqvbsu$1ui$1@news.interia.pl...

> [...]
    > sytuacja, że mają dostępne na rachunku odsetki naliczone za poprzedni
    > miesiąc natomiast nie widzą ich dopisania w historii rachunku TOP?

    Witam,

    u mnie tak samo. Za to na ROR wszystko OK.

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2009-04-01 14:29:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Olek" news:gqvreh$nt1$1@mx1.internetia.pl

    > Witam,
    > u mnie tak samo. Za to na ROR wszystko OK.

    Zalogowałem się przed chwilą na swoje konto. Wszystko jest OK. Jak widać
    system miał jakąś "czkawkę".