eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis, e-pakiet i KK - zamykanie rachunków. Jakie procedury? › Fortis, e-pakiet i KK - zamykanie rachunków. Jakie procedury?
  • Data: 2010-05-05 11:07:06
    Temat: Fortis, e-pakiet i KK - zamykanie rachunków. Jakie procedury?
    Od: "Maciek D." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    mógłby mi ktoś opisać jak powinno wyglądać zamykanie rachunku w
    wymienionym w tyle banku (pomału mi ta nazwa zaczyna w gardle ością stawać)?
    W kwietniu byłem w oddziale*, konsultantka wypisała wypowiedzenie,
    sprawdziłem, podpisałem, VE oddałem do pocięcia. Przy okazji oddałem
    Fotokartę (również rezygnacja z rachunku) - zadłużenie spłacone do zera,
    żadnych obciążeń od miesiąca. Tknęło mnie w weekend - zajrzałem do
    Pl@net, a tam: VE i KK wciąż wiszą jako aktywne, opłata za VE pobrana,
    na rachunku KK saldo -1,51. Napisałem do nich pełnego nadziei maila, ale
    pamiętając co niektórzy pisali o zamykaniu rachunku przed prawie rokiem,
    podczas migracji e-pakietowców przy okazji zmiany toip, zaczynam kiepsko
    to widzieć i powoli nastawiam się na nadciągające problemy.
    Ten bank tak ma, czy co?

    *oddział w Poznaniu, przy stoliku obok para niegramotnych, starszych
    ludzi podpisuje umowę o kredyt samochodowy. Obsługująca ich
    konsultantka, wyglądająca bardziej na nieco podstarzałą pracownicę
    solarium, niż instytucji finansowej: "No i widzi Pan, tutaj jeszcze
    proszę o podpis... dobrze. No, kredyt dostanie Pan na konto - tu jest
    jego numer. Widzi Pan? To jest konto w naszym banku, ale proszę się nie
    denerwować to konto jest bezpłatne... - ścisza głos i dodaje na wydechu
    - przez pierwsze trzy miesiące..." ;)

    --
    Pozdrawiam,
    MD