  • 11. Data: 2009-04-01 13:11:56
    Temat: Re: Dragowski - kolejne 50%
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    > To w tej chwili największy spekulacyjny śmieć na GPW.
    > Podaje za www.bankier.pl wskaźniki spółki Drągowski: C/Z > 10
    000 !!!!!!!!!!! C/WK > 10 !!!

    I co z tego skoro rosnie? Za duzo czytasz ksiazek od AF.

    > Komentarz zbyteczny. Swego czasu też polecałeś pewna spółkę na literę "p".
    > Tam też miały być wzrosty o 200%.

    Byly wzrosty 100%. Teraz sa juz 1200%.

    D.

  • 12. Data: 2009-04-01 13:31:32
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dieter" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 100% postow to niedowierzanie we wzrost i dlatego rosnie. Obrot pojawi sie
    > gdy leszcze przekonaja sie do tego wzrostu i zaczna kupowac.
    >
    > D.

    Brednie, nikt tu nie negował wzrostu, tylko w tego typu wydmuszkach jest z
    reguły tak, że na końcu zostajesz z bezwartościowym papierem.
    Dziś 100% w górę jutro 200% w dół, dziękuję bardzo ;-)

  • 13. Data: 2009-04-01 13:35:43
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Dieter" <d...@g...pl> wrote in message
    > 000 !!!!!!!!!!! C/WK > 10 !!!
    >
    > I co z tego skoro rosnie? Za duzo czytasz ksiazek od AF.

    > Byly wzrosty 100%. Teraz sa juz 1200%.

    to graniczy ze śmiesznością Dieter z całym szacunkiem.
    george

  • 14. Data: 2009-04-01 14:28:25
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Wszystko jest ok dopoki da sie sprzedac drozej niz sie kupilo.....Czytaj
    zysk jest wtedy gdy inwestycja zostala zrealizowana.....
    Tu masa zazdrosnikow siedzi...Zycza aby spadlo, bo jak tak dzien w dzien
    mozna patrzec jak inne syfy w dol a jakis Dragowaki po 70% w gore dzien w
    dzien....To niesprawiedliwe...-;)))
    A kysz niech teraz bedzie taka zjeba na tym, ze nie da sie sprzedac nizej
    niz 90% taniej...-;))))

  • 15. Data: 2009-04-01 14:32:03
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Virck" <V...@v...net> wrote in message
> [...]
    > dzien....To niesprawiedliwe...-;)))
    > A kysz niech teraz bedzie taka zjeba na tym, ze nie da sie sprzedac nizej

    no przyznam zysk na 50 akcjach kupionych po 1 pln i sprzedanych po 12 robi
    wrażenie...
    cale pięsset złotych, extra.

    george

  • 16. Data: 2009-04-01 14:56:24
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzien....To niesprawiedliwe...-;)))
    > A kysz niech teraz bedzie taka zjeba na tym, ze nie da sie sprzedac nizej

    Tak jak teraz jest ciężko kupić te akcje tak samo trudno będzie je potem
    sprzedać, jeszcze wspomnisz moje słowa ;-)
    A wtedy wirtualny mega zysk zamieni się w faktyczną mega stratę.
    Źle nikomu nie życzę, jak ktoś zarobił na tej firmie krzak 100% czy więcej
    to gratuluję sukcesu.

  • 17. Data: 2009-04-01 16:10:12
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Fidelio" <t...@o...eu> wrote in message
> [...]
    > A wtedy wirtualny mega zysk zamieni się w faktyczną mega stratę.
    > Źle nikomu nie życzę, jak ktoś zarobił na tej firmie krzak 100% czy więcej

    Dlatego pisze...Dopoki nie sprzedane to wszystko jest teoria....I radosc
    jest teoretyczna.....Ale dzis mozna bylo opedzlowac ....Tylko ta zachlannosc
    jest jak kij samobij....

  • 18. Data: 2009-04-01 16:55:23
    Od: Krakus <p...@g...com>

    On 1 Kwi, 11:30, "Dieter" <d...@g...pl> wrote:
    > Dragowski od mojego ostatniego posta zrobil kolejne 100% w gore, w tym
    > dzisiaj 50%, a frajerzy ciagle nie dowierzaja, dziwia sie, analizuja
    > wskazniki typu c/z i kisza syfony kupione 2 lata temu liczac, ze sie odbija i
    > wyjda na nich na zero.
    >
    > D.
    >
    > --

    From Hero to zero Dieter
    tyle w temacie

  • 19. Data: 2009-04-01 18:01:21
    Od: Krakus <p...@g...com>

    Uchwała Nr 150/2009
    Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.
    z dnia 1 kwietnia 2009 r.
    w sprawie czasowego ograniczenia zakresu zleceń maklerskich
    przyjmowanych
    do realizacji oraz unieważnienia niezrealizowanych zleceń maklerskich
    na akcje spółki AD DRĄGOWSKI S.A.

    § 1
    Na podstawie § 110 ust. 1 Regulaminu Giełdy oraz § 5 Rozdziału VI
    Szczegółowych Zasad Obrotu Giełdowego, Zarząd Giełdy postanawia, co
    następuje:
    1) zlecenia maklerskie po każdej cenie (PKC), po cenie rynkowej na
    otwarcie (PCRO) oraz po cenie rynkowej (PCR) na akcje spółki AD
    DRĄGOWSKI S.A.,
    w dniach od 2 kwietnia 2009 r. do 10 kwietnia 2009 r. (włącznie) nie
    będą przyjmowane,
    2) zlecenia maklerskie na akcje spółki AD DRĄGOWSKI S.A., przekazane
    na giełdę a niezrealizowane do dnia 1 kwietnia 2009 r. (włącznie),
    tracą ważność.
    § 2
    Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

    kom amp/

  • 20. Data: 2009-04-01 21:04:24
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 100% postow to niedowierzanie we wzrost i dlatego rosnie. Obrot pojawi sie
    > gdy leszcze przekonaja sie do tego wzrostu i zaczna kupowac.

    Sam jesteś leszcz,wrózbita i idiota myślacy ze wszyscy wokół to stado
    baranów.

    stary