  • 1. Data: 2010-05-13 16:14:00
    Temat: Donald von Tusk
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    cytują za łazarzem, salon 24 (łazarzu wybacz że cytuję Ciebie;):

    Wasz Wielki Mistrz Donald von Tusk otrzymał dziś w Akwizgranie, od
    samej Kanclerz Angeli, Krzyż Żelazny z Liśćmi Dębu im. Karola
    Wielkiego za osłabianie suwerenności kraju, którym zarządza i
    uznawanie interesów Niemiecko-Rosyjskich ponad Polską Rację Stanu.

    koniec cytowania łazarza

    POkemony do gniazda cieszyć się

  • 2. Data: 2010-05-13 18:29:35
    Temat: Re: Donald von Tusk
    Od: fatso <f...@n...com>

    Charlie delta wrote:
> [...]
    > Wielkiego za osłabianie suwerenności kraju, którym zarządza i
    > uznawanie interesów Niemiecko-Rosyjskich ponad Polską Rację Stanu.

    von Tuske zapewne ucieszy wiadomosc o czym sie przebakuje dzis wieczorem
    w Londynie:
    otoz GrossDeutchland ma sie przygotowywac do powrotu do DM. Sieg heil!
    Z punktu widzenia Angeli Merkel to niby dlaczego by nie? Ja tez
    zasluzylem sobie na Krzyz Zelazny
    z mieczykami, brylantami i debowymi liscmi za ten pomysl: Reich
    wprowadza DM oparta na Standardzie Zlota-
    a tego zlota to oni maja w banku az tyle ze sie im oknami wylewa. Owa
    zlota DM tylko dla Ubermenschen,
    czyli wewnetrzna waluta Niemiec. Euro pozostaje ze swoim banczkiem w
    Stuttgarcie- scisle po to by nim zalatwiac
    rachunki z podludzmi z tzw PIGS. No i z Polska.

    fatso

  • 3. Data: 2010-05-14 20:12:11
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 13 Maj, 20:29, fatso <f...@n...com> wrote:

> [...]
    > Stuttgarcie- scisle po to by nim zalatwiac
    > rachunki z podludzmi z tzw PIGS. No i z Polska.

    wkrótce wjedzie na polskie tory DB

    zadanie tusku wykonuje bezbłędnie:

    http://gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/27/2948

  • 4. Data: 2010-05-14 20:39:14
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 14 Maj, 22:12, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:

    > wkrótce wjedzie na polskie tory DB
    >
    > zadanie tusku wykonuje bezbłędnie:
    >
    > http://gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/27/2948

    Trafiłem na kilka dni do Białegostoku i coś takiego mi wpadło w oczy:
    http://www.rynek-kolejowy.pl/15916/Wzieli_odprawy_i_
    wrocili_na_swoje.htm

    To ja wolę DB.
    I poproszę do zestawu Deutsche Post, bo po paczki i polecone muszę
    ZAWSZE zapieprzać na pocztę.
    W domu ktoś siedzi, a do skrzynki cholerne awizo.

  • 5. Data: 2010-05-14 20:57:42
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    nareszcie

  • 6. Data: 2010-05-15 06:12:14
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > zadanie tusku wykonuje bezbłędnie:
    > http://gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/27/2948

    Kolejarze sami na siebie bata ukręcili:

    Trzecie podejście?

    "[...] Polskie koleje, porozdzielane na mnóstwo nadal państwowych
    spółek, z prezesami, zarządami, radami nadzorczymi i innymi
    darmozjadami, zatrudniają około 180 tysięcy pracowników - tyle samo,
    co koleje niemieckie. Ale koleje niemieckie przewożą rocznie prawie 2
    miliardy pasażerów, podczas gdy polskie - dziesięć razy mniej, więc
    nietrudno się domyślić, jak to się może skończyć. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-05-15 14:32:39
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

> [...]
    > miliardy pasażerów, podczas gdy polskie - dziesięć razy mniej, więc
    > nietrudno się domyślić, jak to się może skończyć. [...]".

    Przypomne mlodym, ze przed wojna Polska mial koleje francuskie.
    Dzis warto by zaprosic kapital francuski z powrotem.
    Jechal z was kto moze francuskim pociagiem torpeda TGV?