  • 1. Data: 2003-03-17 19:43:09
    Temat: Dominet Bank - depozyty mocno w dol
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    http://www.dominetbank.pl/olokaciesslno.htm

  • 2. Data: 2003-03-17 20:08:09
    Temat: Re: Dominet Bank - depozyty mocno w dol
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > To i tak jest jeszcze bardzo dobre oprocentowanie - znacznie powy?ej WIBIDu.
    > Przewiduje kolejne du?e spadki. Tensor1.

    chyba najlepsze na rynku, ale paradoksalnie - dzieki tej obnizce moze stanie
    sie bardziej wiarygodny...

  • 3. Data: 2003-03-17 21:03:23
    Od: t...@p...onet.pl

    > http://www.dominetbank.pl/olokaciesslno.htm

    To i tak jest jeszcze bardzo dobre oprocentowanie - znacznie powyżej WIBIDu.
    Przewiduje kolejne duże spadki. Tensor1.

  • 4. Data: 2003-03-18 10:52:46
    Od: t...@p...onet.pl

    > chyba najlepsze na rynku, ale paradoksalnie - dzieki tej obnizce moze stanie
    > sie bardziej wiarygodny...

    Pełna zgoda. Tensor1

  • 5. Data: 2003-03-18 18:54:24
    Od: l...@o...pl

    > chyba najlepsze na rynku, ale paradoksalnie - dzieki tej obnizce moze stanie
    > sie bardziej wiarygodny...

    A ja uwierzylam i lokate zalozylam. Przez internet oczywiscie. Na drugi dzien
    juz do mnie dzwonili z potwierdzeniem ze wniosek doszedl i ze wysylaja
    dokumenty. Wogole transakcja przebiegla bezproblemowo- chociaz mialam stracha,
    bo ktos juz na ten temat pisal i mial trudnosc zeby dowiedziec sie czy wniosek
    doszedl.
    Wszystko szlo tak pieknie (przynajmniej na razie), a tu psiakosc procenty tna a
    ja oczywiscie poprosilam o zmienne..........

  • 6. Data: 2003-03-18 21:37:37
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    Użytkownik <l...@o...pl> napisała:

> [...]
    drugi dzien
    > juz do mnie dzwonili z potwierdzeniem ze wniosek doszedl i ze

    U mnie bylo tak samo.

    > Wszystko szlo tak pieknie (przynajmniej na razie), a tu psiakosc
    procenty tna a
    > ja oczywiscie poprosilam o zmienne..........

    No wlasnie. A kusilo mnie, zeby wziac stale...

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 7. Data: 2003-03-19 09:06:19
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    l...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > bo ktos juz na ten temat pisal i mial trudnosc zeby dowiedziec sie czy wniosek
    to chyba ja :(
    wniosek zlozylem na www w grudniu i nadal czekam jakas przesylke od nich
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 8. Data: 2003-03-19 10:20:29
    Od: l...@o...pl

> [...]
    > to chyba ja :(
    > wniosek zlozylem na www w grudniu i nadal czekam jakas przesylke od nich

    A dzwoniles zeby sie dopytac? Moze nie dostali? U mnie transakcja polegajaca na
    wyslaniu umow do mnie, odeslaniu umow do nich, przyslaniu do mnie potwierdzenia
    ze pieniadze dotarly i lokata zostala zalozona trwalo bez przesadny gora 1,5
    tygodnia. Wniosek o lokate wyslalam w niedziele, a poniedzialek Bank ( a nie
    ja) dzwonil ze potwierdzaja fakt jego zlozenia i ze wysylaja papiery, ktore
    dotary do domu w srode.
    Nie moge tylko przezalowac ze nie zlozylam depozytu na stale oprocentowanie.
    Mam tylko nadzieje ze w przeciagu nastepnych dwoch miesiecy stawki% nie spadna
    radykalnie.

  • 9. Data: 2003-03-19 12:11:26
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    l...@o...pl napisał(a):

    > A dzwoniles zeby sie dopytac? Moze nie dostali? U mnie transakcja polegajaca na
    dzwonilem, jak poszedlem do placowki to sie "internet zawiesil"
    p.s. moze to dlatego, ze zaznaczylem staly %?

  • 10. Data: 2003-03-19 12:18:35
    Od: l...@o...pl

    > dzwonilem, jak poszedlem do placowki to sie "internet zawiesil"
    > p.s. moze to dlatego, ze zaznaczylem staly %?

    Ciekawe spostrzezenie, a na jak dlugi okres czasu chciales zdeponowac pieniadze?