  • 1. Data: 2003-07-31 17:00:17
    Temat: Do posiadaczy KK BPH
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Czy ktos z posiadaczy ww karty a nie posiadajacy konta w BPH zmuszony byl w
    momencie podpisywania umowy zlozyc weksel in blanco ? Wydaje mi sie
    podejrzane ze w oddziale w ktorym bylem chca zastosowac do mnie taka
    procedure twierdzac ze to standardowa procedura. Moze wiec powiedzcie jak to
    wyglada na prawde - weksel jest zawsze wymagany czy nie ?

    D.

  • 2. Data: 2003-07-31 17:17:28
    Temat: Re: Do posiadaczy KK BPH
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    mmmaslov napisał(a) w wiadomości: ...
    :
    :Użytkownik "Dave" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    :news:bgbije$nhq$1@nemesis.news.tpi.pl...
[...]
    :Ja mam tylko KK, a konta nie mam. Tylko, że u mnie wyglądało to troche
    :inaczej. Mialem jedno i drugie, ale z konta zrezygnowałem. Przy rezygnacji
    :konta podpisywania weksla z tytułu posiadania tylko KK nie żądali. Ten
    :weksel to absolutnie nie jest standard, w BZWBK w identycznej do Twojej
    :sytuacji o żadnym wekslu nie ma mowy.
    :MM

    no to niestety nie jestes dobrym przykladem. Byles dla banku znany. Ja w BPH
    nie mam i nie mialem zadnych rachunkow a chcialem KK. Wiem ze w innych
    bankach nie wymaga sie tego typu zabezpieczen jak weksel bo dostawalem karty
    bez tego. Pytanie czy w BPH weksel od "obcego" klienta KK jest standardem ?

    D.

  • 3. Data: 2003-07-31 17:18:59
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

> [...]
    > wyglada na prawde - weksel jest zawsze wymagany czy nie ?

    Ja mam tylko KK, a konta nie mam. Tylko, że u mnie wyglądało to troche
    inaczej. Mialem jedno i drugie, ale z konta zrezygnowałem. Przy rezygnacji z

  • 4. Data: 2003-07-31 17:20:02
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    blad napisał(a) w wiadomości: ...
    :Użytkownik "Dave"
[...]
    :ja mialem rachunek, ale odbierajac karte musialem podpisac, ze "poddaje sie
    :egzekucji" na jakas kwote chyba 15 tys - to chyba byl limit * 3 (?)
    :na szczescie ekgzekucji nie bylo a karta dzis konczy swoją ważność ;-)

    egzekucja to co innego - to standard w przypadku kazdej KK. To podpisalbym
    bez wahania. Ale weksel in blanco ktorym mozna handlowac na rynku i sprzedac
    go dowolnej agencji sciagajacej dlugi ? Mam powazne watpliwosci... Drugie
    pytanie do posiadaczy karty Silver - to jak oceniacie warunki ubezpieczenia
    ?

    D.

  • 5. Data: 2003-07-31 17:20:21
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Dave"
> [...]

    egzekucji" na jakas kwote chyba 15 tys - to chyba byl limit * 3 (?)
    na szczescie ekgzekucji nie bylo a karta dzis konczy swoją ważność ;-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-07-31 17:39:57
    Od: "dracula" <d...@h...pl>

> [...]
    sprzedac
    > go dowolnej agencji sciagajacej dlugi ? Mam powazne watpliwosci...

    ???? Bank to nie stragan z pietruszka, zatem tak sobie bez powodu (!!!)
    wekslem handlowac nie moze (vide: prawo wekslowe).

    --
    *********
    dracula

  • 7. Data: 2003-07-31 17:43:01
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    dracula napisał(a) w wiadomości: ...
    :
    :Użytkownik "Dave" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    :news:bgbje9$pq1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    :> blad napisał(a) w wiadomości: ...
    :> :Użytkownik "Dave"
[...]

    oczywiscie ze nie moze i dobrze. Ale w sytuacji np. niesplacania moze tego
    uzyc w ten sposob. Ale abstrahujac od tego to dlaczego mam placic oplate
    skarbowa za weksel ? Bo bankowi sie widzi ze to go zabezpieczy ? Powiem
    szczerze ze pierwszy raz w banku czulem sie o ile nie jak przestepca to
    przynajmniej jak podejrzany. Dlatego sadze ze zrezygnuje z tej oferty
    chociaz bezplatny Mastrcard wydawal sie interesujacy. Ale nie chce czuc sie
    jak natret probujacy cos wyludzic ale jak klient ktory chce dac bankowi
    zarobic. Pierwszy raz bylem w BPH ale sadze ze byl to chyba ostatni raz..
    Zamiast w BPG wyrobie sobie chyba kredytowego Mastercarda Onet w Lucasie.

    D.

  • 8. Data: 2003-07-31 17:46:03
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "dracula"
    > ???? Bank to nie stragan z pietruszka, zatem tak sobie bez powodu (!!!)
    > wekslem handlowac nie moze (vide: prawo wekslowe).

    Czy możesz wyjaśnić, dlaczego bank nie może sprzedać weksla?

    bogdan B.

  • 9. Data: 2003-07-31 17:48:48
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Bogdan B. napisał(a) w wiadomości: ...
    :Użytkownik "dracula"
[...]

    chodzi mu zapewnie o to ze w normalnej sytuacji gdy klient wywiazuje sie z
    umowy bank tego nie moze zrobic. ALe jak tylko klient podpadnie to
    oczywiscie moze tego uzyc.

    D.

  • 10. Data: 2003-07-31 18:17:05
    Od: "dracula" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Czy możesz wyjaśnić, dlaczego bank nie może sprzedać weksla?

    zaznaczylam, iz bez powodu tego zrobic nie moze....
    a szczegoly obslugi weksla precyzuje poniekad deklaracja wekslowa czyz
    nie??? (przyznam szczerze, ze dawno nie widzialam tego druku i nie pamietam
    szczegolowo co w niej jest napisane).
    pzdr.

    --
    *********