    From: "siewa26" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy moge ustalic Wlascicela konta majac nr rachunku?
    Date: Fri, 25 Apr 2003 00:34:44 +0200

    Witam, zostałem oszukany na Allegro (nie tylko ja facet nagle zdobył z
    80 negatywów), czy mając nr rachunku właścicela na który wpłacałem
    pieniądze mogę zapytać się w banku kto jest właścicelem rachunku, czy
    bank może udzielic mi takiej informacji?

    Jesli nie, to mam wielka prośbę !!! kto byłby w stanie sie dowiedzieć
    kto jest posiadaczem rachunku nr:

    50102055581111108640200074

    jest to konto w Inteligo i chyba łatwo taki bank internetowy zrobic w
    konia na lewy dowód :( ale ktoś musiał podjąć kwotę lub dać jakąś
    dyspozycje przelewu)

    Zapraszam chyba na priv. s...@g...pl jeśli chodzi o ostanią prośbę.

    Skala wyłudzenia jest duża ja zebrałem do tej pory tylko dane 25 osób na
    kwote ponad 2000zł a jeszcze nie każdy oszukany się ze mną skontaktował.

    Pozdrawiam serdecznie i dziekuję z góry za wszelkie wyjasnienia

    Sebastian Stefanowicz
    s...@g...pl

    P.S. podaje aukcje oszusta by można się było zapoznać z liczbą
    oszukanych osób:

    http://www.allegro.pl/show_user.php tutaj mu sie udało nikt kasy nie
    odzyskał, sprawy tak jakby nie było
    http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1093989 a tutaj najnowsze dzieło
    tegoż samego kiwaczka, jedną i drugą sprawę łączy jedna i ta sama osoba
    z Bytomia, w obu przypadkach jeśli dochodziły paczki za pobraniem na
    konto, to miały ten sam fałszywy adres nadawcy, poza tym obie nadawały z
    tego samego IP na którym stoi mała osiedlowa sieć SDI, mam pełne
    prawdziwe !!! dane teleadresowe oszusta, ale policja odsyła nie od
    ajfasza do kajfasza, udowodnienie że to jego konto bankowe bardzo bardzo
    by tutaj pomogło.