  • 1. Data: 2003-03-06 11:27:05
    Temat: Czy mBank jest bezpieczny?
    Od: "Voytec" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Założyłem sobie nidawno ekonto w mBanku. Narazie jestem przy
    początkowych etapach tej opracji - nie podpisałem jeszcze umowy. Kiedy
    pochwaliłem się tym faktem dziewczynie zjechała mnie z góry na dół jak
    mogłem zrobić coś tak bezmyślnego, że nie powinienem ufać czemuś co jest
    wirtualne, że nie mam pewności jakie mają zabezpieczenie, że krótko
    istnieją itp.
    W związku z tym mam pytanie na ile te obawy są słuszne? Czy bezpiecznie
    jest powierzyć temu bankowi swoje niewielkie acz ciężko uciułane
    grosiki?

    Trzymajcie się
    Voytec

  • 2. Data: 2003-03-06 11:31:16
    Temat: Re: Czy mBank jest bezpieczny?
    Od: t...@p...onet.pl

    > Witam
    >
    > Założyłem sobie nidawno ekonto w mBanku. Narazie jestem przy
    > poczštkowych etapach tej opracji - nie podpisałem jeszcze umowy. Kiedy
    > pochwaliłem się tym faktem dziewczynie zjechała mnie z góry na dół jak
    > mogłem zrobić coœ tak bezmyœlnego, że nie powinienem ufać czemuœ co jest
    > wirtualne, że nie mam pewnoœci jakie majš zabezpieczenie, że krótko
    > istniejš  itp.
    > W zwišzku z tym mam pytanie na ile te obawy sš słuszne? Czy bezpiecznie
    > jest powierzyć temu bankowi swoje niewielkie acz ciężko uciułane
> [...]
    Tak samo jak wszystkie większe banki w Polsce. Wirtualność nie ma tu nic do
    rzeczy. mBank jest częścią BRE banku, który lokuje się w pierwszej dziesiątce
    banków. Tensor1

  • 3. Data: 2003-03-06 12:54:53
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]

    Powiedz swojej dziewczynie, że z całą pewnością ma słuszność. Że niestety
    jesteś tylko mężczyzną i nie można wymagać od Ciebie przemyślanych działań.
    I jak tylko będziesz mógł postarasz się naprawić swój błąd. :-))))))
    Za jakiś czas, pocztą pantoflową, Twoja dziewczyna pozna opinie o mBanku i z
    pewnością nie będzie miała nic przeciwko trzymaniu tam pieniędzy.
    To dobry bank, z dobrą ofertą. Ze standardową umową (jak w bankach
    marmurowych), ale lepszą obsługą i lepszym oprocentowaniem. I z gwarancją
    BFG.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 4. Data: 2003-03-06 12:59:20
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2003-03-06 12:59:44
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Przepraszam. To nie do Ciebie.

    kriskel

  • 6. Data: 2003-03-06 14:32:33
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Voytec wrote in news:b47bb8$rpi$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
    > na dół jak mogłem zrobić coœ tak bezmyœlnego, że nie powinienem
    > ufać czemuœ co jest wirtualne, że nie mam pewnoœci jakie majš

    Powiedz jej że w części marmurowych "poważnych" banków można wysłać
    pocztą lub wrzucić do skrzynki w banku polecenie przelewu pieniędzy,
    znając tylko dane, numer konta i podrabiając podpis.

    Takie argumenty (że wirtualne niebezpieczne) pojawiają się często u
    ludzi starszych, którzy lubią mieć "papier". Wytłumacz spokojnie
    dziewczynie że Mbank == BRE, że BRE jest notowane na giełdzie, istnieje
    już długo, i w ogóle jest fajnie.

    > W zwišzku z tym mam pytanie na ile te obawy sš słuszne? Czy
    > bezpiecznie jest powierzyć temu bankowi swoje niewielkie acz
    > ciężko uciułane grosiki?

    Moim zdaniem jest to tak samo bezpieczne (jak nie bardziej) jak
    marmurki.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {C7E9C4F0-4476-4775-97C7-C89565DB48FD}

  • 7. Data: 2003-03-06 14:37:41
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Voytec wrote:

    > W zwišzku z tym mam pytanie na ile te obawy sš słuszne?

    na tyle na ile Twoja dziewczyna jest specem od IT ;)

  • 8. Data: 2003-03-06 16:03:10
    Od: "Voytec" <w...@p...onet.pl>

    > Moim zdaniem jest to tak samo bezpieczne (jak nie bardziej) jak
    > marmurki.

    Wielkie dzięki wszystkim za wyrażone opinie :)

    Pozdrawiam
    Voytec

  • 9. Data: 2003-03-06 21:45:43
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce> napisał w wiadomości

    > Powiedz jej że w części marmurowych "poważnych" banków można wysłać
    > pocztą lub wrzucić do skrzynki w banku polecenie przelewu pieniędzy,
    > znając tylko dane, numer konta i podrabiając podpis.

    A jak czlowiek przyniesie w zebach to bedzie bardziej bezpieczne ?

    Karol

  • 10. Data: 2003-03-06 21:59:37
    Temat: OT Re: Czy mBank jest bezpieczny?
    Od: "SzYmOn" <s...@w...pl>

    Voytec wrote:
    > Witam
    >
    > Założyłem sobie nidawno ekonto w mBanku. Narazie jestem przy

    Witam,

    Voytec i Kristel - proponuje zmienic sobie kodowanie z windows-1250 na
    iso-8859-2.

    Narzedzia -> Opcje -> Wysylanie -> Ustawienia miedzynarodowe ->
    Srodkowoeuropejski (ISO).

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn