  • 1. Data: 2004-11-29 12:14:11
    Temat: Czy istnieje coś takiego?
    Od: "Blazejewski" <b...@o...pl>

    Cześć!

    Czy instnieje serwis, który dokonuje przelewu (przede wszystkim
    zagranicznego) przez internet, a pieniądze pobiera z karty kredytowej? Tj.
    bez rejestracji itp. wpisuję dane adresata, kasa jest pobierana z mojej
    karty, adresat otrzymuje pieniędze. Wyszłoby to o wiele wygodniej, taniej i
    szybciej niz przelew zagraniczny w banku.

    Jeśli jest to proszę o adres. Jeśli nie ma to myśle, ze to dobry pomysł na
    inwestycję.

    Pzdr

  • 2. Data: 2004-11-29 13:09:58
    Temat: Re: Czy istnieje coś takiego?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 29 Nov 2004 13:14:11 +0100, "Blazejewski" <b...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >szybciej niz przelew zagraniczny w banku.
    >
    >Jeśli jest to proszę o adres. Jeśli nie ma to myśle, ze to dobry pomysł na

    www.bidpay.com ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 3. Data: 2004-11-29 13:15:52
    Od: "Blazejewski" <b...@o...pl>

    > www.bidpay.com ?
    >
    > pzdr,
    > Dentarg

    Hmm... Trzeba tam wypełniać jakieś dane o aukcjach...

  • 4. Data: 2004-11-29 16:12:54
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 29 Nov 2004 14:15:52 +0100, "Blazejewski" <b...@o...pl>
    wrote:

    >Hmm... Trzeba tam wypełniać jakieś dane o aukcjach...

    W sumie masz rację, ja korzystałem przy zakupach na ebay.com i jakoś z
    rozpędu podałem, sądziłem że masz podobny problem :). Ale widziałem
    ostatnio gdzieś reklamę (chyba w TV) płacenia WU (Western Union)
    właśnie za pomocą karty przez internet (dokładnie tak jak w Bidpay),
    ale nie wiem czy to obejmowało Polskę ?

    pzdr,
    Dentarg