  • 1. Data: 2003-12-19 19:47:58
    Temat: Czy EuroBank współpracuje z BIK???
    Od: "Fish" <f...@p...pl>

    Witam,

    Jak w temcie - Czy EuroBank współpracuje z BIK???

    Fish

  • 2. Data: 2003-12-19 20:08:16
    Temat: Re: Czy EuroBank współpracuje z BIK???
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Fish <f...@p...pl> wrote:
    > Jak w temcie - Czy EuroBank współpracuje z BIK???

    A jak myslisz?
    Tak sie pyytasz, czy chcesz uniknac "wpadki" ? ;)

  • 3. Data: 2003-12-19 20:24:05
    Od: "Fish" <f...@p...pl>

    Pytam, bo słyszałem że decyzje w sprawie europozyczki podejmuje doradca na
    podstawie rozmowy z klientem i dokumentow przez niego dostarczonych.

    Dosc dziwne podejscie - tak uwazam albo bardzo duze zaufanie do pracownikow.

    Ja sam nie jestem zainteresowany ich usługami bo jestem szczesliwym
    posiadaczem multikonta w którym ma kredyt odnawialny i kk z duzym limitem
    :-)

    Pozdrawiam

    Fish

  • 4. Data: 2003-12-19 20:24:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Fish <f...@p...pl> wrote:
    > Pytam, bo słyszałem że decyzje w sprawie europozyczki podejmuje
    > doradca na podstawie rozmowy z klientem i dokumentow przez niego
    > dostarczonych.

    eee to zle slyszales ;)
    Pracownik to tam jest bialkowym automatem ;)
    Owszem sprawdza - ale autentycznosc wszystkiego -reszte jak w Matrixie robi
    za niego system ;)

  • 5. Data: 2003-12-19 21:15:16
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > eee to zle slyszales ;)
    > Pracownik to tam jest bialkowym automatem ;)
    > Owszem sprawdza - ale autentycznosc wszystkiego -reszte jak w Matrixie robi
    > za niego system ;)

    To banki mają natychmiastowy dostęp do BIK-u?

    Sądziłem że to zapytanie (fax, telefon, cokolwiek)
    i dopiero sprawdzenie przez jakiegos BIK-era, a potem
    odpowiedź bankowi.

    Szy.

  • 6. Data: 2003-12-19 23:24:04
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-19 22:15, Użytkownik Szymon Nitka napisał:

    > To banki mają natychmiastowy dostęp do BIK-u?

    Maja :> (a dokladnie przez internet)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 7. Data: 2003-12-20 21:00:58
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> wrote:

    > Maja :> (a dokladnie przez internet)

    A dokładnie to BIK stawia stację w centrali i ją
    konfiguruje/supportuje... ;))

    NP: Iron Maiden - "Fear of the dark"
    --
    A reason to die
    No remission of sins commited

  • 8. Data: 2003-12-20 21:58:52
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    E, nie (hint: www.baza.bik.pl), wystarczy komp z dostepem do netu.

  • 9. Data: 2003-12-20 22:43:07
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    > E, nie (hint: www.baza.bik.pl), wystarczy komp z dostepem do netu.

    Tak, ale za pomocą tej stacji bank także uaktualnia bazę BIK ;))

    --
    As the Darkness creeps over the Northern mountains of Norway
    and the Silence reach the woods,

  • 10. Data: 2003-12-20 23:26:32
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-20 23:43, Użytkownik Wiedźma Ple-Ple napisał:

    > Tak, ale za pomocą tej stacji bank także uaktualnia bazę BIK ;))

    A tutaj sie zgodze :))