  • 1. Data: 2003-07-28 08:32:32
    Temat: Czemu tak dlugo???
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Przelew z PKO SA zlecony o 8 rano w piatek.
    Pensja z Citibank zlecona okolo 12 w piatek.
    Do dzis nie ma kasy na koncie w Banku Slaskim...
    Specjalnie dzwonilem do klienta, by wplacil w piatek,
    bo kasa byla mi potrzebna 21 minut temu :///////
    A tak musze czekac. Tylko ciekawe ile jeszcze.
    Tak, jakby sobota nie byla dniem roboczym....
    Powinni zrobic jakis monitoring przelewow , jak UPS
    zrobil monitoring gdzie jest teraz wyslana paczka :)
    --
    lex

  • 2. Data: 2003-07-28 09:04:46
    Temat: Re: Czemu tak dlugo???
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:bg2o38$1eto$1@news2.ipartners.pl...
    > Przelew z PKO SA zlecony o 8 rano w piatek.

    Czyli wyszedl albo w piatek, albo w poniedzialek z Pekao

    > Pensja z Citibank zlecona okolo 12 w piatek.

    99% ze wyszla w poniedzialek

    > Do dzis nie ma kasy na koncie w Banku Slaskim...

    Chocbys pekl, to przed poludniem kasy z pierwszego eliksiru nie zobaczysz.
    Wiec w sumie w normie.

    > Specjalnie dzwonilem do klienta, by wplacil w piatek,
    > bo kasa byla mi potrzebna 21 minut temu :///////

    Teraz juz wiesz , ze to twoja wina, czy jeszcze do ciebie nie dotarlo?
    Gdyby wplacil w piatek w TWOIM banku to i owszem, a tak to 24h + weekend
    trzeba wytrzymac

    > A tak musze czekac. Tylko ciekawe ile jeszcze.
    > Tak, jakby sobota nie byla dniem roboczym....

    W sobote przelewy nie chodza. Wczoraj sie urodziles?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2003-07-28 09:10:37
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > W sobote przelewy nie chodza. Wczoraj sie urodziles?

    Nie, po prostu nie wiedzialem, bo wewnetrzne w BSK miedzy kontami mi
    w sobote zawsze chodzily, "offline" byl dopiero w niedziele.
    Dzieki za wyjasnienia.
    Mimo to, uwazam, ze to jest bez sensu. Przelewy powinny chodzic
    24h/7dni w tygodniu. Moze kiedys tak bedzie :)
    --
    lex

  • 4. Data: 2003-07-28 09:17:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Leszek A. Szczepanowski wrote:
    > Mimo to, uwazam, ze to jest bez sensu. Przelewy powinny chodzic
    > 24h/7dni w tygodniu. Moze kiedys tak bedzie :)

    taaa. Jak powstanie jeden globalny bank ;)

  • 5. Data: 2003-07-28 09:54:13
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:bg2pai$1fok$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > Mimo to, uwazam, ze to jest bez sensu. Przelewy powinny chodzic
    > 24h/7dni w tygodniu. Moze kiedys tak bedzie :)

    Dopoki Krajowa Izba Rozliczniowa pracuje od poniedzialku do piatku nie ma na
    to szans...
    A to ona wlasnie jest odpowiedzialna za przelewy zewnetrzne..

  • 6. Data: 2003-07-28 16:29:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > 99% ze wyszla w poniedzialek

    Wow. Skad takie informacje? Dziwne ze przelewy wyslane przed 14:30 potrafia
    dochodzic tego samego dnia.
    AFAIR ING ma notoryczne 'klopoty' z odbieraniem elixirow ostatnia sesja. No,
    ale wredny Citi jest temu winny ;).

    Maciej