  • 11. Data: 2019-03-12 13:48:28
    Temat: Re: Curve - kto mi poleci?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 12 marca 2019 12:54:39 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > Mnie natomiast lekko zesłabił ostatnio Milek, wyklikałem Impresje ale
    > podpisując umowę w oddziale chciałem zmienić żeby "wydrukowali" Alfę i
    > panienka rzekła że się nie da. Ale jak już dostane Impresje, to przyjdę
    > z nią i wymienią mi na Alfę czy na Golda. Gdzie tu sens i logika ?

    Hehe, myślisz, że nie ma?
    Sprawdziłem - jak zamienisz to wypadniesz z promo, i to zarówno z części z ew.
    premią, jak i z bezpłatności na rok za 1 pyk/mc - i będziesz musiał robić 5.
    Dopytywałem o to, bo chciałem i promo i platynę - ale jako że promo w części z
    bonusem wymagała wniosku przez net/apkę - a, jak się okazało, zarząd banku niedawno
    podjął decyzję o tym, że platyny przez net zamówić nie można - to miałem do wyboru
    albo platyna (z rokiem bezpłatności za 1 pyk/mc) albo bonus 200zł.
    Wziąłem więc visa gold z limitem 20k i potencjalną opcją bezpłatnej zamiany na
    platynę (wymaga to też podniesienia limitu, ale zaraz można sobie obniżyć) - tyle że
    wymiana oznacza wypadnięcie karty z promo - więc nawet jak poczekam do końca maja na
    bonus, to nie będę miał platyny bezpłatnej za 1 pyk/mc, tylko za 5 - nie opłaca mi
    się.
    Ew. zamienię sobie, żeby mieć do kolekcji, i zaraz zgłoszę kartę do zamknięcia -
    milek ma bardzo miły dział retencji, więc nawet mogę na tym być do przodu, a pewnie o
    "platynowców" dbają lepiej niż o zwykłych "goldowców" ;>

  • 12. Data: 2019-03-12 15:32:11
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Hehe, myślisz, że nie ma?
    > Sprawdziłem - jak zamienisz to wypadniesz z promo, i to zarówno z części z ew.
    premią, jak i z bezpłatności na rok za 1 pyk/mc - i będziesz musiał robić 5.

    No to jednak "cfaniaki" :D

    Nic to - po okresie premiowanym wymienię,
    - jeśli mnie będzie w oczy gryzła, albo ukatrupie ;)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2019-03-12 15:56:51
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-03-12 o 10:30, Waldek pisze:

    > Nie przesadzasz Panie Piotrze ? :D
    > https://pl.priceless.com/specials/oferta-indywidualn
    a/

    > Pozdrawiam

    Nie jestem "Zawodowym łowcą promocji".
    Przejrzałem stronę:
    https://santander.pl/promocje.html
    I nie znalazłem żadnej co by się nazywała priceless specials.

    A tą wskazaną stronę widzę pierwszy raz.
    P.G.

  • 14. Data: 2019-03-12 16:02:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 12 marca 2019 15:56:52 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Nie jestem "Zawodowym łowcą promocji".
    > Przejrzałem stronę:
    > https://santander.pl/promocje.html
    > I nie znalazłem żadnej co by się nazywała priceless specials.

    Trzecia w kolejności na tej stronie.
    Co prawda nazywa się "Piłkarskie emocje z Santander Bank Polska", ale string
    "priceless specials" w opisie znajdziesz.

  • 15. Data: 2019-03-12 16:05:20
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    a/

    > Nie trafiłeś, nie chodzi o samo PS, tylko o obecne promo w santim/żabie/kupalu.
    Dokładniej:
    > https://static3.santander.pl/asset/R/e/g/Regulamin-P
    romocji-Punkty-Powitalne-Santander-Bank-Polska_93435
    .pdf

    Tej promocji też nie umiem (przynajmniej na szybko) podpiąć pod którąś
    ze strony santandera.
    Nie szukam to nic nie znajduję - to jest dla mnie oczywiste.
    Ale dlaczego nie potrafię znaleźć czegoś o czym ktoś pisze to mnie
    trochę wkurza i dołuje.
    Mimo, że śledzę grupę od dawna to nadal nie wiem który bank nazywacie
    Krokodylem i dlaczego :)

    > Ogólnie dla takich masochistów jak Piotr polecam lekturę:
    > jakdorobic.com
    > livesmarter.pl
    > www.najlepszekonto.pl

    Mój problem:
    - na czytanie trzeba mieć czas,
    - jakieś 30 lat temu mi wyszło, że czytam 6 razy wolniej od 9-latka,
    który siedział koło mnie w samochodzie i czytał Tajemniczą Wyspę (wyszło
    mi na podstawie tego ile udawało mi się przeczytać zanim przewrócił stronę).
    P.G.

  • 16. Data: 2019-03-12 16:16:07
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Trzecia w kolejności na tej stronie.
    > Co prawda nazywa się "Piłkarskie emocje z Santander Bank Polska", ale string
    "priceless specials" w opisie znajdziesz.

    Dobrze wiedzieć, że to jednak nie coś od kuchni tylko z normalnie
    dostępnej listy, bo to oznacza, że też mam szansę znajdować :)
    Jakbym miał przejrzeć dokładnie te wszystkie promocje (z regulamninami)
    to jednego dnia byłoby za mało.
    P.G.

  • 17. Data: 2019-03-12 16:22:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 12 marca 2019 16:16:06 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

> [...]
    > dostępnej listy, bo to oznacza, że też mam szansę znajdować :)
    > Jakbym miał przejrzeć dokładnie te wszystkie promocje (z regulamninami)

    Dlatego lepiej szukać na blogach niż samemu.
    Do tego jak już wybierzesz ulubiony blog, to będziesz miał przetłumaczone regulaminy
    z różnych banków na jeden język, z jasno wypunktowanymi warunkami (wykluczenia,
    wymagania, nagrody).
    Oczywiście jak spojrzysz pierwszy raz na listę, to "o rany, ale tego" - ale dziennie
    pojawiają się jeden-dwa wpisy, więcej czasu zajmuje czytanie usenetu.

    Zaś "krokodyl" to credit agricole - bo zielony i jak sobie jego nazwę odpowiednio
    szybko wymówisz, to podobieństwo z krokodyl się pojawi.

  • 18. Data: 2019-03-12 17:36:00
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Dlatego lepiej szukać na blogach niż samemu.

    Nigdy w życiu nie śledziłem żadnego bloga. Właściwie trzeba by kiedyś
    spróbować - jakbym coś tego typu śledził to nie zadawałbym głupich pytań :)
    Właściwie jestem tylko na p.b.b i p.m.e i od roku na forum KiCada.
    Teraz mi się przypomniało, że mam ponad rok zaległości w IEEE:EMC-PSTC -
    zebrało mi się 1540 maili. Trzeba będzie przejrzeć, ale jak kiedyś się
    odgrzebywałem z zaległych 600 to mi zeszły bite 4 dni.
    P.G.

  • 19. Data: 2019-03-12 19:28:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    To moze zamknij jedna i sprobuj jeszcze raz :-)

    >https://static3.santander.pl/asset/R/e/g/Regulamin-
    Promocji-Punkty-Powitalne-Santander-Bank-Polska_9343
    5.pdf
    >czyli 3200 punktów "powitalnych" dla mc silver (bo jest z logo ligi
    >mistrzów) i 1600 dla mc world (od 25 lutego ta promo, więc się chyba
    >Waldku pośpieszyłeś niestety).
    >Czyli nic aż tak specjalnego, za mc silver np. 4 bilety do cinema
    >city - i nawet się nie podwoi, bo punkty ważne tylko 3 miesiące i nie
    >dotrwają do black friday. Ale za to można iść do kina np. w sobotę
    >wieczorem bez przepłacania (tzn. ogólnie za darmo, ale za jeszcze
> [...]

    Dobre i kino, ale wiele to to nie jest.

    A jak z oplatami za karte ?
    O ile pamietam to zaba wymagala 10 transakcji ... za te 4 bilety nie
    bede liczyl i ryzykowal, ze sie przelicze :-)
    Co prawda to dopiero po roku ... sami chca, zeby zamknac i domagac sie
    kolejnej promocji :-)

    P.S. Dlaczego RRSO 13.9% ? cos drgnelo w procentach, czy doliczyli
    jakies prowizje ?

    PPS
    https://santander.pl/psd2/20-grudnia.html
    "Zmieniła się odpowiedzialność klienta za nieautoryzowane transakcje
    do 50 EUR (było 150 EUR) niezależnie od tego czy jest to transakcja
    zbliżeniowa, czy inna. W sytuacji, gdy zgubisz kartę lub urządzenie
    mobilne, którym płacisz, zgłoś nam to jak najszybciej."

    Kiedy ta odpowiedzialnosc ?

    J.

  • 20. Data: 2019-03-25 10:34:16
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2019 12:34:17 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
    > Doszedłem do wniosku, żeby spróbować curve.
    > W związku z tym poszukuję chętnego, który miałby ochotę na możliwość
    > uzyskania 5 funtów za polecenie.
    >
    > --
    > Akarm
    > http://bykom-stop.cba.pl/
    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

    Akarm, na moim blogu o Curve pisałem dwa artykuły. Nie wiem, czy gdzieś znajdziesz
    dokładniejsze źródło wiedzy na ten temat. Podaję linki:

    https://jakdorobic.com/analiza-curve/
    https://jakdorobic.com/pozytywne-zmiany-curve/