  • 1. Data: 2002-01-10 23:22:54
    Temat: CDM
    Od: "Robert K." <r...@w...com>

    Czesc
    1.Kto wie co sie od dwoch dni dzieje z internetowym biurem maklerskim CDM?

    Ciekawe czy niemoznosc zlozenia zlecenia przez internet w CDM wynika z
    duzej liczby klientow i dobrego klimatu na GPW (czyli duzo zlecen w jednym
    czasie) czy rzeczywiscie maja problemy (ktore trwaja juz dwa dni).

    2.Czy mozna im zarzucic iz z powodu braku dostepu do CDM musialem zlozyc
    zlecenie przez telefon, a tym samym 'wykorzystac' duzo wyzsze prowizje?
    W ostatnich dwoch dniach skladalem kilka zlecen.
    Robert K.

  • 2. Data: 2002-01-10 23:26:08
    Temat: Re: CDM
    Od: "Robert K." <r...@w...com>

    A tak przy okazji.
    To jaki rozdaj konta mam zolozyc w PKO SA tylko po to zeby wlacac pieniadze
    do np.mBanku?
    Robert K.

  • 3. Data: 2002-01-11 05:11:56
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > To jaki rozdaj konta mam zolozyc w PKO SA tylko po to zeby wlacac pieniadze

    A w jakim banku chcesz załozyć to konto ?
    Grzegorz