  • 1. Data: 2007-02-01 08:22:06
    Temat: Błędna wplata na konto
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Dostałem wpłatę na moje konto (numer się zgadza) i nazwisko (zgadza się)
    ,ale imię i adres całkowicie inne z firmy, z której dostawałem już wpłaty.
    Jest to niewątpliwy błąd wpłacającego, który pomylił numery kont. Jakiego
    rozwoju wypadków się spodziewać. Kto będzie się ze mną komunikował w celu
    odzyskania tej kwoty: bank, wpłacający i jakie są podstawy prawne, aby to
    zwrócić. Czy wpłacający ma jakieś możliwości wyegzekwowania tego?
    Pytam z czystej ciekawości, bo nie zamierzam przywłaszczyć sobie tej kwoty.

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 2. Data: 2007-02-01 08:30:31
    Temat: Re: Błędna wplata na konto
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Telesfor Baudot porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > zwrócić. Czy wpłacający ma jakieś możliwości wyegzekwowania tego?
    > Pytam z czystej ciekawości, bo nie zamierzam przywłaszczyć sobie tej kwoty.
    Poszukaj w archiwum tej grupy i pl.soc.prawo (temat sie przewijal
    wielokrotnie).
    A Twoj delimiter cos niepoprawny jest;P
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-02-01 08:31:25
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > zwrócić. Czy wpłacający ma jakieś możliwości wyegzekwowania tego?
    > Pytam z czystej ciekawości, bo nie zamierzam przywłaszczyć sobie tej kwoty.

    no to ją po prostu zwróć i po sprawie

    skoro znasz sie z tamtą firmą to pewnie sami poproszą o zwrot, jezeli
    sie nie zgodzisz to napisza do Twojego banku, ze taka sytuacja miala
    miejsce, bank poinformuje Cie o tym fakcie i poprosi o zwrot, jezeli
    odmowisz to wplacającemu pozostanie jedynie proces cywilny...
    generalnie nikt z konta kasy Ci nie zabierze bez Twojej zgody, ale skoro
    wiesz, ze ta kasa nie miala byc dla Ciebie to zwroc ja czym predzej, na
    pewno zyskasz w oczach tamtej firmy ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS