  • 1. Data: 2014-05-31 22:57:04
    Temat: Blad w mBanku?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Powiele moj watek z forum mBąka.

    Kwoty przykładowe tylko żeby oddać sens. Na ostatnim wyciągu
    (wygenerowanym 16 maja, spłata do 9 czerwca) miałem do spłaty 1000 zł.
    Wziąłem dziś "Szybką gotówkę i spłaty na raty" na 10000 zł na kilka rat.
    Nie chciałem rozkładać na raty bieżącego zadłużenia tylko te 10000 zł.
    No i w szczegółach kredytu widzę te 10000 zł, czyli OK. W "operacjach
    bieżących" na karcie widzę przelew (czyli obciążenie karty) 10000 zł i
    uznanie 10000 zł jako "uruchomienie spłaty na raty".
    Do czego zmierzam? No więc widzę, że w "spłacie zadłużenia" na karcie
    wyzerowały mi się kwoty "Z ostatniego wyciągu, która pozostała do
    spłaty" i "Minimalna". Przed przyznaniem "Spłaty na raty" widniały tam
    normalne kwoty z karty, które miałem na poprzednim wyciągu. Pewnie tak
    jest, przez to uznanie rachunku karty kwotą z "PRZYZNANIE KREDYTU
    RATALNEGO" i wyglada na to, ze system traktuje to jako splate karty. Ale
    nie wydaje mi się, że tak powinno być. Powinno? Skoro nie mam niczego w
    "Z ostatniego wyciągu, która pozostała do spłaty" to mam nie spłacać
    zadłużenia z ostatniego wyciągu? Wygląda to na błąd... bo czemu bieżące
    zadłużenie przeskakiwałoby na kolejny wyciąg (czyli spłata w lipcu) po
    przyznaniu kredytu?

    Wyglada na to, ze w ten sposob mozna przerzucac zadluzenie z miesiaca ma
    miesiac (ciagle biorac "szybka gotowke" i od razu ja splacajac). Malo to
    atrakcyjne, bo jest normalnie jest prowizja bodajze 4% od przelewu, ale
    byla dosc dluga promocja, ze bylo za darmo (konczy sie dzis).

  • 2. Data: 2014-06-01 09:00:46
    Temat: Re: Blad w mBanku?
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-05-31 22:57, neoniusz pisze:
    > Powiele moj watek z forum mBąka.

    podziwiam ludzi karmiących żydobanki, dla których życie w długu to nie
    problem ...

  • 3. Data: 2014-06-01 18:19:42
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    nie chce mi sie analizowac tego co napisales ale:

> [...]
    > atrakcyjne, bo jest normalnie jest prowizja bodajze 4% od przelewu, ale
    > byla dosc dluga promocja, ze bylo za darmo (konczy sie dzis).

    dokladnie tak bylo i z tym akapitem sie zgadzam. oczywiscie do wczoraj, bo
    wczoraj promocja sie skonczyla. swoja droga nie bylo to az tak dlugo bo od
    poczatku roku z przerwa chyba miesieczna... reszta sie zgadza - bierzesz,
    splacasz kredyt, wchodzi na wyciag, splacasz karte, po chwili znowu
    bierzesz, splacasz kredyt, wchodzi na wyciag... :)
    pozdrawiam
    oszczedny
    ps. znacznie lepiej bylo gdy blucash dzialal no ale trudno trzeba brac to co
    daja :)

  • 4. Data: 2014-06-01 18:49:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.06.2014, 09:00, fifak pisze:

    > podziwiam ludzi karmiących żydobanki, dla których życie w długu to nie
    > problem ...

    Pozycz mi 9000 na 3 miesiace za 180zl. Zycie w dlugu... ROTFL. Chyba sie
    nie wyspales.