  • 1. Data: 2002-01-07 17:08:28
    Temat: Bezpieczenstwo - platnosc w Inecie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Hej!
    Czy ktos z Was mial juz jakies problemy z platnoscia w Internecie?
    chodzi mi np. o wykorzystanie numeru bez waszej zgody itp.
    Przez Internet - maniakalnie kupowalem juz od diabla rzeczy - a to do
    komputera, a to kwiaty ;), misie, ksiazki, plyty, domeny.
    Wiekszosc zakupow odbywala sie w Polsce, ale kilka tez i w USA.
    I jak do tej pory nic a nic.

    Kelnerom tez daja wypukle karty do zaplaty, w zelazkach place i....
    tez nic :)

    (moze dlatego, ze kolor nie ten a i chyba ja nie wart obrabowywania - to o
    kelnerach??? :)

    Dlatego pytanie z mojej strony - czy o Wy :) ktorzy placicie ile wlezie i
    gdzie wlezie karta - mieliscie juz jakies problemy z tym?

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.amra.pl ;)

  • 2. Data: 2002-01-07 19:45:55
    Temat: Re: Bezpieczenstwo - platnosc w Inecie
    Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@p...pl>

    > Hej!
    > Czy ktos z Was mial juz jakies problemy z platnoscia w Internecie?

    Ja też często płacę w i-necie kartą. Zakupy w realu w miarę możliwości też
    (wiadomo: bank kredytuje, a odsetki w tym czasie na kontach sobie rosną -
    czysty biznes).
    Do tej pory nie miałem żadnych problemów. Nie widzę żadnego uzasadnienia dla
    oporów przy płaceniu w i-necie kartą. Przecież każdy sprzedawca w sklepie
    może wykorzystać dane z karty do późniejszego przekrętu w i-necie, więc
    jeśli ktoś się boi używać karty w i-necie, to nie powinien w ogóle jej
    używać.

    Pozdrawiam,

    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    w...@k...pl (preferowane/primary)
    l...@b...gnet.pl
    w...@k...pl

    ICQ: #45256072
    GG: #1993638

  • 3. Data: 2002-01-07 21:55:35
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Mon, 7 Jan 2002 18:08:28 +0100, AMRA napisał(a):
    >Hej!
    >Czy ktos z Was mial juz jakies problemy z platnoscia w Internecie?

    Nie.

    A pierwszej "platnosci" dokonalem w 1996 roku :-)

    Wlasciwie, to nie byla platnosc, bo kupilem katalog za 10 USD na karte PKO
    Express (wowczas jeszcze nie VISA). Tak wlasciwie, to chcialem sprawdzic,
    czy zadziala. Zadzialala :-) mimo, ze oczywiscie pieniedzy nie sciagneli. Ale
    to byly pionierskie czasy, jesli chodzi o platnosci w Internecie...

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/

  • 4. Data: 2002-01-08 00:04:53
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > Czy ktos z Was mial juz jakies problemy z platnoscia w Internecie?
    > chodzi mi np. o wykorzystanie numeru bez waszej zgody itp.
    > Przez Internet - maniakalnie kupowalem juz od diabla rzeczy - a to do

    Ja nigdy, ale qmpel dał się nabrać na "weryfikację wieku" na stronie z
    panienkami. Niby numer tylko w celu sprawdzenia czy dorosły ale co miesiąc
    50 zł z konta schodziło. Pomogła likwidacja karty.

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul