  • 1. Data: 2005-08-04 10:36:47
    Temat: Bankomaty Euronetu - rozbieżności
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Ze stron Euronetu:
    1. Jastrzębia Góra ul. Słowackiego 7

    Ze stron mBanku:
    2. Jastrzębia Góra Deptak Promenada Światowida pon-nd 24h

    A prawda jest pewnie gdzieś w środku? ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2005-08-04 11:03:20
    Temat: Re: Bankomaty Euronetu - rozbieżności
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 4 Aug 2005 12:36:47 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > Ze stron Euronetu:
    > 1. Jastrzębia Góra ul. Słowackiego 7
    > Ze stron mBanku:
    > 2. Jastrzębia Góra Deptak Promenada Światowida pon-nd 24h

    nie byłem tam, ale może Deptak Promenada Światowida to marketingowa nazwa
    ul. Słowackiego?

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 3. Data: 2005-08-04 12:39:05
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości

    > nie byłem tam, ale może Deptak Promenada Światowida to marketingowa nazwa
    > ul. Słowackiego?

    http://mapa.szukacz.pl/ mowi ze nie ma Słowackiego w JG, za to jest
    Promenada Światowida

    --