  • 1. Data: 2011-12-07 16:19:36
    Temat: Bank dla młodego
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Witam
    Dorzdźcie jakiś bank proszę.
    Junior niedawno skończył 18 lat, ma kilka tys. oszczędności u mnie :) i chce
    założyć konto w jakimś sensownym banku.
    Nie chce banku typu mbank tylko normalnego z placówkami.

    Czy polecicie jakiś bank z:
    - zerową opłatą za założenie i prowadzenie konta
    - zerową lub jak najmniejszą opłatą za vise electron
    - darmową bankowością online z kodami sms (chodzi oczywiście prowadzenie i
    przelewy zewnętrzne)
    - dużą ilością bezpłatnych bankomatów

    wpływy na konto będą na pewno na razie baaardzo rzadkie, płatności kartą
    raczej niewielkie i też raczej rzadkie (raczej bankomat będzie użytkowany)
    Oprocentowanie lokat nieistotne.
    Po prostu chodzi o to, żeby mieć kartę płatniczą i móc jej w razie potrzeby
    użyć a pieniądze się same nie zjadały za mocno ;)

    Czy jest w tym kraju taki bank czy raczej do Ery trzeba?

  • 2. Data: 2011-12-07 16:27:14
    Temat: Re: Bank dla młodego
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-07 17:19, frank drebin pisze:
> [...]
    > potrzeby użyć a pieniądze się same nie zjadały za mocno ;)
    >
    > Czy jest w tym kraju taki bank czy raczej do Ery trzeba?

    DB easynet, tylko nie wiem czy ma kody sms, resztę ma.

    Swoją drogą, jak Ty go kształciłeś, że teraz jako dorosły banku nie
    potrafi sobie wybrać? :(

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-12-07 17:09:53
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 07.12.2011 17:27, Liwiusz wrote:

    > Swoją drogą, jak Ty go kształciłeś, że teraz jako dorosły banku nie
    > potrafi sobie wybrać? :(

    Ba - to ogolny problem sporej czesci bywalcow tej grupy, jacy by dorosli
    nie byli ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 4. Data: 2011-12-07 18:41:45
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >DB easynet, tylko nie wiem czy ma kody sms, resztę ma.

    >Swoją drogą, jak Ty go kształciłeś, że teraz jako dorosły banku nie potrafi
    >sobie wybrać? :(

    DB net oczywiście kody SMS ma. Od miesiąca mniej więcej, z TAN-ów rezygnują.

  • 5. Data: 2011-12-07 22:05:37
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chce założyć konto w jakimś sensownym banku.
    > Nie chce banku typu mbank tylko normalnego z placówkami.

    DB - obleci dla mlodego
    1 operacje karta bedzie musial zrobic aby bylo free
    Warto przy okazji zalapac sie na jakis gadzet ;)

  • 6. Data: 2011-12-08 10:27:11
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Liwiusz wrote:

    > DB easynet, tylko nie wiem czy ma kody sms, resztę ma.

    Dzięki, pasuje mi ten bank.

    > Swoją drogą, jak Ty go kształciłeś, że teraz jako dorosły banku nie
    > potrafi sobie wybrać? :(
    Ja go nie kształcę tylko wychowuję :)
    Z resztą młody teraz nie ma czasu bo to klasa maturalna a na ferie jedzie na
    narty do Czech i dobrze by było mieć swoją kartę a stary ma czas i wiedzę.
    Tylko przebrnąć przez te wszystkie toipy i porównać to masakra.
    Druga sprawa to taka, że ten DB brzmi bogato i pewnie nawet bym na ich
    stronę nie zajrzał.

    Dzięki i pozdruffka

  • 7. Data: 2011-12-08 10:27:43
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Waldek wrote:
    > Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > DB - obleci dla mlodego
    > 1 operacje karta bedzie musial zrobic aby bylo free
    > Warto przy okazji zalapac sie na jakis gadzet ;)

    dzięki za poradę, to bardzo dobry wybór.
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-12-10 22:03:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 08 Dec 2011 11:27:11 +0100, frank drebin napisał(a):

> [...]
    > wszystkie toipy i porównać to masakra. Druga sprawa to taka, że ten DB
    > brzmi bogato i pewnie nawet bym na ich stronę nie zajrzał.

    Teraz już prawie każdy bank ma w swojej ofercie konto, które jest
    całkowicie darmowe tudzież trzeba spełnić jakieś warunki zwalniające z
    opłaty za konto i/lub kartę.

    Xenocide

  • 9. Data: 2011-12-11 13:02:32
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Waldek <m...@n...dam> napisał(a):

    > Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał
    > DB - obleci dla mlodego
    > 1 operacje karta bedzie musial zrobic aby bylo free
    > Warto przy okazji zalapac sie na jakis gadzet ;)

    OIP - nie OPERACJE, ale PŁATNOŚĆ kartą.
    Warto sprawdzić czy za wypłatę w kasie pobierają haracz.

  • 10. Data: 2011-12-11 13:18:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl> writes:

    > Waldek <m...@n...dam> napisał(a):

    [...]

    [...]
    > OIP - nie OPERACJE, ale PŁATNOŚĆ kartą.
    > Warto sprawdzić czy za wypłatę w kasie pobierają haracz.

    Bzdura. Wystarczy wypłacić z bankomatu (chyba, że sie coś zmieniło)
    KJ

    --
    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"