  • 1. Data: 2003-12-17 07:13:17
    Temat: BZ i KK - jak wysyla
    Od: Dan <d...@p...pl>

    Witam,

    czy moze mi ktos zdradzic tajemnice w jaki sposob BZ wysyla KK na
    kolejny rok? czy to jest polecony? czy przychodzi tylko info listem
    zwyklym do odbioru w banku?

    pozdrawiam
    dan

  • 2. Data: 2003-12-17 07:30:04
    Temat: Re: BZ i KK - jak wysyla
    Od: "Janusz J" <c...@w...pl>

    Uzytkownik "Dan" <d...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > czy moze mi ktos zdradzic tajemnice w jaki sposob BZ wysyla KK na
    > kolejny rok? czy to jest polecony? czy przychodzi tylko info listem

    Mam KK w BZ i w terminie ukonczenia poprzedniej udalem sie do banku po
    odbiór. Czyli przychodzi info. Z tym ze to stan na czerwiec
    pozdrawiam
    Janusz

  • 3. Data: 2003-12-17 19:47:27
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 17 Dec 2003 08:30:04 +0100, Janusz J napisal/a:

    > Mam KK w BZ i w terminie ukonczenia poprzedniej udalem sie do banku po
    > odbiór. Czyli przychodzi info. Z tym ze to stan na czerwiec pozdrawiam
    > Janusz
    kilka tygodni temu przyszła mi do domu ale zwykła debetówka z kredytowymi
    może jest inaczej.
    KL