  • 1. Data: 2002-06-13 15:45:30
    Temat: BPH-wap-era-gprs-kto pomoże?
    Od: <e...@p...onet.pl>

    Mam problemy z korzystaniem z usługi wap w gprsie w banku BPH PBK,mianowicie
    mam zdefiniowanych więcej niż 10 beneficjentów przelewów i bezproblemowo mogę
    obejrzeć pierszwą 10-tkę tychże definicji ,natomiast link "dalsze 10" nie chce
    sie otworzyć. Również mimo aktywnej usługi wysyłania mojego numeru nie jestem w
    stanie zdefiniować przez wap kolejnego beneficjenta, gdyż ukazuje mi się
    komunikat ,że mam nie aktywna usługę wysyłania numeru telefonu. Mam telefon
    nokia 6310 w sieci era, ten sam telefon z kartą plusa w gprsie obsługuje bph
    wap bez żadnych problemów.

    *czy ktoś z uzytkowników usługi bph wapmiał podobne problemy,proszę o
    opinie....pomoc

    *Marcin Kubiczek +48600277800