  • 1. Data: 2010-01-26 20:03:55
    Temat: [BPH] - dyspozycje i ich realizacje
    Od: "bm3241" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    od kiedy BPH przestał być BPH a jest GAmoniem drastycznie wzrósł czas
    oczekiwania na realizację zleceń...
    Mam konto sezam od 97 roku i od momentu wprowadzenia Systemu Profile /PROFAJL/
    :) nawet jak zaliczali zwiechę /off-line/ zlecenia były realizowane w ciągu 2
    dni roboczych a częściej on-line...
    Czy może ktoś z forumowiczy wie dlaczego po przejęciu przez tak szanowną firmę
    jak GE ten czas zmienił się na niekorzyść w obecnej chwili czekam już 7 dni
    roboczych a tu ani widu ani słychu że o kukuryku nie słychać...
    Był Bank jest kantor??
    Cenne wiadomości od kolegów z BPH mile widziane, szczególnie te z Na Zjeździe 11
    - Co się dzieje??...

  • 2. Data: 2010-01-26 20:07:38
    Temat: Re: [BPH] - dyspozycje i ich realizacje
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 26 Jan 2010 21:03:55 +0100, "bm3241" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >od kiedy BPH przestał być BPH a jest GAmoniem drastycznie wzrósł czas
    >oczekiwania na realizację zleceń...
    Jakich zlecen?

    >Czy może ktoś z forumowiczy wie dlaczego po przejęciu przez tak szanowną firmę
    >jak GE ten czas zmienił się na niekorzyść w obecnej chwili czekam już 7 dni
    >roboczych a tu ani widu ani słychu że o kukuryku nie słychać...
    7 dni roboczych na co?

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc-nad-morzem
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2010-01-27 15:47:27
    Od: "bm3241" <b...@p...onet.pl>

    > Jakich zlecen?

    Praktycznie Wszystkich...
    Na sobie wypróbowałem
    - zlecenie obniżenia limitu debetowego na koncie Sezam;
    - zlecenie wygenerowania kwoty wykupu kredytu hipotecznego;
    mógłbym jeszcze kilka "Zleceń" wystawić tylko po co mam tracić kasę...

    > 7 dni roboczych na co?
    realizację zlecenia, bo o tym pisałem...
    pzdr
    bm3241