  • 1. Data: 2002-11-15 10:14:47
    Temat: BPH PBK Srebrny Sezam - czy warto ?
    Od: k...@w...pl

    Witam
    Zastanawiam się nad Srebrnym Sezamem w BPH PBK, co o tym sądzicie:
    -mają promocję z KK no i dostęp przez net.
    Mam w poblizu jeszcze KB i Śląski, co poradzicie?
    pozdr.
    kmykow

  • 2. Data: 2002-11-15 12:19:39
    Temat: Re: BPH PBK Srebrny Sezam - czy warto ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl>
    > Zastanawiam się nad Srebrnym Sezamem w BPH PBK, co o tym sądzicie:
    > -mają promocję z KK no i dostęp przez net.
    > Mam w poblizu jeszcze KB i Śląski, co poradzicie?

    z tych trzech wybralbym sezama choć ING ładniej ma zrobiony dostęp
    internetowy
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-11-15 12:43:48
    Od: k...@w...pl

    A co polecasz? Chciałem mieć marmura pod nosem, ale moze jest coś lepszego. BPH
    ma friko KK i chwalą się, ze są najtańsze na rynku, więc chyba jest Ok?
    Pytanie jak to działa.
    kmyk

  • 4. Data: 2002-11-15 13:06:41
    Od: "Szymon" <m...@w...pl>

    <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
    lepszego. BPH
    > ma friko KK i chwalą się, ze są najtańsze na rynku, więc chyba jest Ok?

    Mam konto od 3 lat, jak również srebrny Sezam od 3 miesięcy. Do tej pory nie
    miałem absolutnie żadnych zastrzeżeń. Wszystkie rachunki opłacam przez net -
    bez opłat oczywiście. Polecam.

    Szymon

  • 5. Data: 2002-11-15 13:56:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Szymon"
> [...]
    nie
    > miałem absolutnie żadnych zastrzeżeń. Wszystkie rachunki opłacam przez

    dziala dobrze choc czasem wolno sie laduje.
    Brak zlecen stalych ale mozna wklepac cos z przyszlą datą.
    Ostatnio do kart jest podglad na robione nimi operacje i powstające
    zadłużenie
    mam MC kredytowego - dziala ale w wiekszosci POS-ow bo np. we wszystkich
    Polcarda ma obowiązkową autoryzację - jak elektron.
    Z jednej strony jest to bezpieczniej ale z drugiej strony dluzej trwa.

    A do karty VE i VC mozna zrobic sobie oddzielne "konto kart" tak by karta
    nie widziala do wykorzystania calego salda rachunku, a tylko tyle ile sam
    chcesz. Też przydatna rzecz.
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-11-15 14:40:18
    Od: k...@w...pl

    Czy wszystko jest takie różowe ? Gdzie jest haczyk? KK jest co prawda za darmo
    w tym Srebrnym, ale ...

  • 7. Data: 2002-11-15 14:54:46
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Zastanawiam się nad Srebrnym Sezamem w BPH PBK, co o tym sądzicie:
    > -mają promocję z KK no i dostęp przez net.
    > Mam w poblizu jeszcze KB i Śląski, co poradzicie?

    Nie wiem jak teraz, ale jeszcze niedawno BPH mial bezpieczenstwo sieciowe do
    kitu :-(

    --
    Dariusz
    b...@w...pl

  • 8. Data: 2002-11-15 15:36:36
    Od: p...@i...pl

    Haczyk ? Jak się nie chcesz nahaczyć to naucz się korzystać umiejętnie z konta.
    Nie pokazuj się w placówce - radzę wykorzystać Internet, telefon, bankomat.

  • 9. Data: 2002-11-15 18:28:20
    Od: j...@o...pl

    k...@w...pl wrote:
    > Czy wszystko jest takie różowe ? Gdzie jest haczyk? KK jest co prawda za darmo
    > w tym Srebrnym, ale ...

    1. KK tylko pierwszy rok za darmo - wznowienie 75 zl co rok
    (ale przy darmowym miesiecznym kredycie to i tak sie oplaca).
    Podobnie jest z karta bankomatowa - placisz 20 zl co 2 lata.
    2. 10 zl miesiecznie za prowadzenie konta to nie jest takie zupelnie
    nic - oplaca sie tylko jesli faktycznie chcesz skorzystac z
    kilku z oferowanych w "pakiecie" uslug. Np. wystarczy ze
    wezmiesz dostep przez internet i 2.5 tys darmowego debetu.

    Ja tam sobie chwale - oddzial BPH mam 5 minut od domu, wiec byl to
    naturalny wybor, a to co dostalem w srebrnym jest IMHO w pelni warte
    swojej ceny.

    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

  • 10. Data: 2002-11-15 20:52:56
    Od: "motherboard" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem jak teraz, ale jeszcze niedawno BPH mial bezpieczenstwo sieciowe
    do
    > kitu :-(

    a co - wlamales sie tam?
    ;)