  • 1. Data: 2013-02-06 18:06:32
    Temat: BGZO - specjalnie dla Ciebie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    To jest chyba ich standardowa procedura jak % na koncie wraca do swojego
    normalnego poziomu z wycieczki na hiper mega super.

    "Zanim wykonasz przelew wychodzący, sprawdź ofertę, którą przygotowaliśmy
    specjalnie dla Ciebie.
    Skontaktuj się z nami: 801 280 280 lub +48 22 574 37 00.

    Aby kontynuować kliknij Kontynuuj przelew."

    Ja bynajmniej nie sprawdzałem, może wrócę jak się poprawią.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-02-06 18:48:04
    Temat: Re: BGZO - specjalnie dla Ciebie
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-06 18:06, xbartx pisze:

> [...]
    >
    > Aby kontynuować kliknij Kontynuuj przelew."
    >
    > Ja bynajmniej nie sprawdzałem, może wrócę jak się poprawią.

    Może znów zaproponują lokatę bezkarną jak ostatnio... 5.8% z możliwością
    zerwania bez utraty odsetek byłaby dla mnie akceptowalną propozycją :)

  • 3. Data: 2013-02-06 18:49:56
    Od: osa <w...@p...fm>

> [...]

    Może znów zaproponują lokatę bezkarną jak ostatnio... 5.8% z możliwością
    zerwania bez utraty odsetek byłaby dla mnie akceptowalną propozycją ;)
    Jutro kończy mi się poprzednia bezkarna założona w ten sposób i ma
    wypłynąć z banku więc jeśli mi też wyskoczy ten komunikat to zadzwonię i
    sprawdzę ;)

  • 4. Data: 2013-02-07 17:29:50
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-06 18:49, osa pisze:
    > jeśli mi też wyskoczy ten komunikat to zadzwonię i sprawdzę ;)

    Wyskoczyło więc zadzwoniłem. Proponują 80% oszczędności na rachunek z
    oprocentowaniem 5.75%, pod warunkiem zakupu jednostek jakiegoś funduszu
    inwestycyjnego za pozostałe 20% oszczędności. Przelew z wszystkimi
    zaskórniakami został zlecony w kilka chwil po zakończonej rozmowie ;)

  • 5. Data: 2013-02-07 22:37:57
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2013 17:29:50 UTC+1 użytkownik osa napisał:
    > Wyskoczyło więc zadzwoniłem. Proponują 80% oszczędności na rachunek z
    >
    > oprocentowaniem 5.75%, pod warunkiem zakupu jednostek jakiegoś funduszu
    >
    > inwestycyjnego za pozostałe 20% oszczędności.

    Jaki to fundusz? Jest możliwość konwersji na inne fundusze? Jakie opłaty za zlecenia?

  • 6. Data: 2013-02-07 22:52:09
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-07 22:37, Piotr Hołda pisze:

    > Jaki to fundusz? Jest możliwość konwersji na inne fundusze? Jakie opłaty za
    zlecenia?

    Nie mam pojęcia, jak usłyszałem o funduszach to zakończyłem rozmowę.
    Jako ofiara górki mam alergię na fundusze więc dla własnego zdrowia
    psychicznego nie drążyłem tematu ;)

  • 7. Data: 2013-02-07 23:27:35
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-07 22:52, osa pisze:

    > Nie mam pojęcia, jak usłyszałem o funduszach to zakończyłem rozmowę.
    > Jako ofiara górki mam alergię na fundusze więc dla własnego zdrowia
    > psychicznego nie drążyłem tematu ;)

    No i na jak dlugo ta lokata ?
    Moze to jakiś parasol i mozna by sie faktycznie zastanowic ;)

  • 8. Data: 2013-02-08 00:12:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" kf19oh$kcd$...@n...news.atman.pl

    > No i na jak dlugo ta lokata ?
    > Moze to jakiś parasol i mozna by sie faktycznie zastanowic ;)

    Nie lepiej kupić złoto? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-02-08 00:42:36
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > "Waldek" kf19oh$kcd$...@n...news.atman.pl

    > Nie lepiej kupić złoto? ;)

    Nie - lepiej już kupić dysk /za zysk/ ;)

  • 10. Data: 2013-02-08 17:52:39
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-07 23:27, Waldek pisze:
    > No i na jak dlugo ta lokata ?

    Gość nie użył słowa lokata, a rachunek więc pewnie podwyższają
    oprocentowanie głównego lub otwierają jakieś celowe na 5.75%. O
    szczegóły nie pytałem w tym samym zdaniu użył wyrażenia "fundusze
    inwestycyjne" ;)