  • 171. Data: 2011-09-29 11:46:06
    Temat: Re: Armagedon.
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 13:35:15 +0200, skippy napisał(a):

    > to bedzie jedna więcej ;)))

    no masz rację ;)

  • 172. Data: 2011-09-29 12:47:52
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    skippy <s...@t...moon> napisał(a):

    to wcale nie jest pewne że PIS nie wygra
    może nie ma zdolności koalicyjnej, ale tę zdolność ma wygłodniałe stołków
    LSD i odwiecznie siedzący u koryta PSL

    PIS nie wygra wyborów bo na szczęście większość wyborców to ludzie rozsądni,
    którzy pamiętają lata 2005-2007 i budowę przez koalicję
    PIS-Samoobrona-LPR-o.Rydzyk tzw. IV RP.
    Jedynymi potencjalnymi koalicjantami PIS obecnie są o.Rydzyk i kibole !!!

    SLD jest rzeczywiście wygłodniały władzy ale wyłącznie w koalicji z PO.
    Koalicja PIS-SLD jest wykluczona i skończyłaby się katastrofą zarówno dla
    J.Kaczyńskiego jak i dla G.Napieralskiego.
    Jeśli chodzi o gospodarkę to obie partie prezentują podobny model władzy
    obiecującej gruszki na wierzbie i państwa quasi-opiekuńczego, ale zdają sobie
    sprawę, że Polska nie może dalej się zadłużać na potęgę bo grozi to katastrofą.

    Natomiast w kwestiach światopoglądowych PIS i SLD dzieli przepaść więc ich
    koalicja byłaby dla obu stron politycznym samobójstwem.

  • 173. Data: 2011-09-29 12:55:38
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 12:47:52 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

    --------

> [...]
    > PIS-Samoobrona-LPR-o.Rydzyk tzw. IV RP.
    > Jedynymi potencjalnymi koalicjantami PIS obecnie są o.Rydzyk i kibole !!!

    I urzędnicy i cała sfera budżetowa w tym nauczyciele. To znaczy ci ostatni
    są do tego zmuszeni - wyjątkowo w tym wypadku - ze względów ideologicznych,
    gdyż widzą jak wali się w gruzy cała oświata pod rządami pani minister. Coś
    ich ich jednak rusza - coś innego niż pieniądze ;)

  • 174. Data: 2011-09-29 13:33:19
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jedynymi potencjalnymi koalicjantami PIS obecnie są o.Rydzyk i kibole !!!

    Rydzyk i kibole? Jest taka lista wyborcza?

    --
    marfi

  • 175. Data: 2011-09-29 14:06:14
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

> [...]
    >
    > Natomiast w kwestiach światopoglądowych PIS i SLD dzieli przepaść więc ich
    > koalicja byłaby dla obu stron politycznym samobójstwem.

    Nie cierpie PIS ale te głupoty propagandowe które wypisujesz wołają o pomstę
    do nieba.

  • 176. Data: 2011-09-29 14:06:45
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

> [...]
    > Coś
    > ich ich jednak rusza - coś innego niż pieniądze ;)

    może nuda bo pracują najmniej w Europie a może i na świecie

  • 177. Data: 2011-09-29 14:07:32
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > no masz rację ;)

    przyjade na pare dni to ich czapkami nakryjemy

  • 178. Data: 2011-09-29 20:01:50
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 16:06:45 +0200, skippy napisał(a):

    --------

    > może nuda bo pracują najmniej w Europie a może i na świecie

    No spierałbym się bo mam nauczycielke w domu (własnie siedzi i wypełnia
    jakies tabelki w Excelu i tak codziennie od wielu, wielu lat lat ;)
    Ale masz rację i ja mam rację. Pracują w najwiekszym bajzlu w Europie,
    gdzie nikt nic nie wie i nikt za nic nie bierze odpowiedzialności. Gówniane
    pieniądze to i kadra bylejaka. To się nazywa selekcja negatywna ;)